הוט מובייל מציעה תוכנית ללא הגבלה ב-29.90 שקלים למשך ארבעה חודשים – החל מהלקוח השני

לקוחות חדשים של החברה ישלמו 49.90 שקלים לחודש למנוי הראשון והחל מהמנוי השני - 29.90 שקלים לחודש ● עם זאת, המנוי הראשון יקבל תמורת המחיר בנוסף ספק אינטרנט לכל המהירויות, לרבות 100 מגה-ביט ● לקוחות קיימים יוכלו לצרף מנויים חדשים במחיר החדש

סכסוך עבודה. HOT Mobile

תוכנית חדשה של הוט מובייל (HOT mobile) מציעה את שירותי החברה במחיר של 29.90 שקלים לחודש, למשך ארבעה חודשים, כאשר לאחר מכן יעלה המחיר ל-99.90 שקלים לחודש. לקוח קיים יקבל את המחיר בגין רכישת כל מנוי נוסף, עד חמישה מנויים, ובמקרה של הצטרפות אליה, ייהנו מהמחיר הלקוח השני ואילך. המבצע יימשך עד סוף החודש.

במקרה של הצטרפות להוט מובייל, המנוי הראשון יצטרך לשלם 49.90 שקלים לחודש. אם הוא יצטרף דרך האתר של החברה, הוא יקבל את המחיר לחצי שנה, ואם לא – לארבעה חודשים. המנוי הראשון יקבל בנוסף ספק אינטרנט של הוט נט (HOT net) לכל המהירויות, לרבות 100 מגה-ביט. כאמור, בכל מנוי נוסף שירכשו – עד חמישה מנויים – ישלמו הלקוחות 29.90 שקלים לחודש, למשך ארבעה חודשים.

כאשר מדובר בלקוח קיים, כל מנוי שהוא יצרף – גם כאן, עד חמישה מנויים – ישלם 29.90 שקלים לחודש למשך ארבעה חודשים. ניתן לרכוש את המנויים הללו דרך מרכזי השירות והמכירה או באמצעות המוקד הטלפוני של החברה.

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. שמואל

    זה פשוט רמאות ב 50 שקל לחצי שנה + 100 לחצי שנה = 900 לשנה ב 30 שקל לארבעה חודשים + 100 ל שמונה חודשים = 920 אז מה בדיוק המבצע!???

  2. יניב

    אולי תתחילו בשירות סביר, שהרי נורמאלי הוא לא. המחירים הם רק בכדי להפיל אתכם בפח.

אירועים קרובים