ארצות הברית: הדיונים בערעור במשפט אפל-סמסונג יימשכו בחודש הבא

שתי החברות ישובו להתנצחות הארוכה שלהן בעניין הפרות זכויות בפטנטים ב-9 באוגוסט וכל צד יוכל להשמיע את טיעוניו במשך רבע שעה ● עם זאת, תהיה אשר תהיה החלטת בית המשפט, ההשפעה שלה תהיה מועטה, משום שסמסונג כבר החליפה את מרבית הדגמים שנקבע שיש בהם משום הפרת זכויות של אפל

בית המשפט בארצות הברית ימשיך לשמוע ב-9 באוגוסט את הערעור של אפל (Apple) על ההחלטה שלא לאסור על מכירה של מכשירי סמסונג (Samsung) במדינה. אפל ערערה על ההחלטה מאחר שהיא ניתנה על אף שפסק הדין קבע שיש במכשירי סמסונג משום הפרת זכויות של אפל בפטנטים. השופט בבית המשפט לערעורים בוושינגטון הודיע, כי פרקליטי שתי החברות יוכלו להשמיע במהלך הדיון את טיעוניהם, במשך רבע שעה לכל צד.

כאמור, המושבעים בתביעה שהגישה אפל קבעו שסמסונג הפרה את זכויותיה בפטנטים ופסקו לטובת אפל פיצויים בסכום של יותר ממיליארד דולרים. השופטת לוסי קוה שקלה האם להוציא צו שיאסור על מכירת מכשירי סמסונג בארצות הברית והחליטה בדצמבר האחרון שלא לעשות זאת. אפל מיהרה להגיש ערעור על ההחלטה של השופטת וזה יידון, כאמור, בחודש הבא בוושינגטון.

תהיה אשר תהיה ההחלטה של בית המשפט לערעורים, ההשפעה שלה תהיה מועטה, שכן סמסונג כבר החליפה בחדשים את מרבית הדגמים שנקבע בשנה שעברה, כי יש בהם משום הפרת זכויות של אפל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים