כ.א.ל הטמיעה שרתי HP במסגרת פרויקט לשדרוג מערכות הליבה בהיקף עשרה מיליון שקלים

השרתים החדשים, מדגם HP Integrity Superdome SD-16, מצוידים כל אחד ב-16 מעבדי איטניום כפולי ליבה של אינטל והחליפו מערך של שרתי HP Alpha ● עם השלמת העבודה על הפרויקט, פועל ב-כ.א.ל אשכול (Cluster) של ארבעה שרתי HP Integrity, המגובה באתר DRP ובו אשכול של שני שרתים נוספים ● שאול כאהן, כ.א.ל: "העובדה שהמערכת המרכזית שלנו מבוססת מוצר בפיתוח עצמי בסדר גודל של עשרות מיליוני שורות קוד, הפכה את הפרויקט לייחודי ומורכב"

אנשי התשתיות של כ.א.ל, בשיתוף עם אנשי HP ישראל, החליפו את שרתי הליבה של חברת כרטיסי האשראי. במסגרת הפרויקט הוטמעו השרתים החדשים, מדגם HP Integrity Superdome SD-16, אשר מצוידים כל אחד ב-16 מעבדי איטניום (Itanium) כפולי ליבה של אינטל (Intel), כך שבכל אחד מששת השרתים מותקנות 32 ליבות. היקפו הכספי של הפרויקט, שארך כחודש וחצי והסתיים לפני שבועיים, נאמד בעשרה מיליון שקלים.

שרתי ה-HP Integrity החדשים החליפו מערך של שרתי HP Alpha. הפרויקט בוצע במהלך מדורג, שנועד להבטיח רציפות מלאה בעבודת הארגון הפיננסי, ללא פגיעה ברמת הביצועים או בשירותים הניתנים ללקוחות. כעת, עם השלמת העבודה על הפרויקט, פועל ב-כ.א.ל אשכול (Cluster) של ארבעה שרתי HP Integrity, המגובה באתר DRP ובו אשכול של שני שרתים נוספים. המערך הקריטי פועל בסביבת ההפעלה OpenVMS. הפרויקט כולל שירות של HP ישראל סביב השעון לתפעול השרתים, למשך שלוש שנים.

הטמעת השרתים החדשים, כך נמסר, תביא לחברת כרטיסי האשראי שיפור בביצועים לצד יכולת גידול, שתאפשר לארגון להתאים את מערך המיחשוב הקריטי לצרכיו העתידיים.

רון גריסרו, סמנכ"ל טכנולוגיות עסקיות ב-כ.א.ללדברי שאול כאהן, מנהל הפרויקט וראש תחום תשתיות ליבה ב-כ.א.ל, "העובדה שהמערכת המרכזית שלנו מבוססת מוצר בפיתוח עצמי בסדר גודל של עשרות מיליוני שורות קוד, הפכה את הפרויקט לייחודי ומורכב. הצורך לבצע עלייה לייצור בצורה מדורגת, חייב פיתוח ייעודי של מנגנון מקבילי לבניה וריצה של רכיבי תוכנה בסביבה המעורבת של שני סוגי השרתים, הישנים והחדשים. בניית מנגנון זה אפשרה עלייה חלקה לייצור, תוך שקיפות תפעולית ועסקית לארגון".

רון גריסרו, סמנכ"ל טכנולוגיות עסקיות ב-כ.א.ל: "פרויקט השדרוג נוגע בכל המערכות החיוניות שלנו, דבר שיאפשר לנו לתת מענה מהיר וחלק ללקוחותינו הפרטיים והעסקיים בטווח הארוך. תהליך המימוש של הפרויקט התנהל בצורה מדויקת, ללא פגיעה בפעילות העסקית השוטפת של החברה. הפרויקט מאפשר לנו לשמר את השקעותינו בתחום מערכות המידע".

יהושע בקולה, מנכ"ל HP ישראל, הוסיף כי "חברת האשראי ביקשה להבטיח כי ליבת המיחשוב הקריטית תוכל לספק מענה מהיר, יציב וזמין גם בהסתכלות ארוכת טווח, לאור הצמיחה הרציפה בפעילות החברה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים