גוגל פנתה לחברות מדיה במטרה לרכוש רישיונות לשידורי טלוויזיה באינטרנט

ענקית האינטרנט מחדשת את מאמציה בתחום: פתחה במגעים לרכישת רשיונות לשידור של תכני וידיאו שלא באמצעות רשתות כבלים או לווין ● בכך מצטרפת גוגל למירוץ של אינטל, אפל וחברות נוספות, אשר שוקדות על שירות של טלוויזית אינטרנט

גוגל (Google) מצטרפת לרשימה הארוכה של חברות ענק שמבקשות להציע שידורי טלוויזיה להמוני הגולשים באינטרנט. ענקית האינטרנט פנתה לחברות מדיה בבקשה לרכישת רישיונות לשידור של תכני וידיאו שלא באמצעות רשתות כבלים או לוויין – כך על פי ידיעה שהופיעה בוול סטריט ג'ורנל (Wall street journal) ונסמכת על מקורות יודעי דבר שביקשו לשמור על עילום שם.

המאמצים המחודשים, כך צוין בהודעה, מזכירים את אלו שביצעה גוגל לפני מספר שנים. אלא שהפעם, גם אם המאמצים ישאו פרי, גוגל אינה לבדה בזירה: באינטל (Intel), על פי הדיווחים, עומדים להשיק עוד השנה שירות דומה, בניסיון לפצות על החמצת השוק של המכשירים הניידים, ובאפל (Apple) שוקדים כבר מזה זמן רב על שירות של טלוויזיית אינטרנט שניתן יהיה לצפות בו באמצעות מכשירי Apple TV.

שלוש חברות אלו – גוגל, אינטל ואפל – צופות שהשוק של טלוויזיית האינטרנט יהיה "הדבר הלוהט הבא". עתה נותר לראות אם ציפיות אלה אכן יתממשו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים