ארטנט מקבוצת אמן תבדוק פרצות אבטחה במערך ה-IT של הביטוח הלאומי; ההיקף: מיליוני שקלים

בדיקות החדירה יבוצעו בשלוש השנים הקרובות, כאשר הסבב הראשון יחל כבר בימים הקרובים ● הביצוע יכלול בדיקות ממוכנות, בדיקות ידניות וסקירת קוד של יישומים שונים של הארגון ● חיים לוי, מנהל מכירות בארטנט, ציין ש-"איתור מוקדם של נקודות תורפה קיימות יכול למנוע נזק משמעותי ואף בלתי הפיך לארגון ולאזרחי המדינה"

ארטנט מקבוצת אמן תבצע במהלך שלוש השנים הקרובות מבדקי חדירה תקופתיים למערך ה-IT של המוסד לביטוח לאומי, כדי לאתר פרצות ובעיות אבטחה. היקפו הכספי של ההסכם לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בשוק העריכו אותו במיליוני שקלים.

במסגרת ההסכם, ארטנט תבצע מבחני חדירה תקופתיים למערכות, באתרים שונים ברחבי הארץ. הביצוע יכלול בדיקות ממוכנות, בדיקות ידניות וסקירת קוד של יישומים שונים של הארגון. סבב הבדיקות הראשון יחל כבר בימים הקרובים.

המכרז בו זכתה ארטנט נולד בהמשך לבדיקות תקופתיות שעורך המוסד לביטוח לאומי כדי לקבל תמונת מצב, במסגרתו הוא מאתר פרצות אבטחה במערכות ה-IT וברשתות התקשורת של הארגון.

יורם ביטון, הממונה על מבדקי החדירה במוסד לביטוח לאומי, ציין ש-"מטרת הבדיקות היא לאתר את הפרצות במערכות ה-IT וברשתות התקשורת של המוסד, הן הפנימיות והן החיצוניות. תוצרי הבדיקות יכללו המלצות והצעות להשלמת פערים וסגירת פרצות, ויהוו מקור ובסיס לבניית תוכנית עבודה לצורך שיפור רמת אבטחת המידע במוסד לביטוח לאומי". בתשובה לשאלת אנשים ומחשבים אמר ביטון, כי מערך ה-IT של המוסד לביטוח לאומי בטוח.

לדברי חיים לוי, מנהל מכירות בארטנט, "המוסד לביטוח לאומי הוא אחד הארגונים הגדולים והחשובים בארץ. ככזה, הוא נתון לניסיונות תקיפה של גורמים עוינים, שמבקשים לאתר נקודות תורפה במערכות הארגון ולתקוף אותן. מכאן שיש חשיבות יתירה בשמירת החוסן של מערכי ה-ICT של הארגון. איתור מוקדם של נקודות תורפה קיימות יכול למנוע נזק משמעותי ואף בלתי הפיך לארגון ולאזרחי המדינה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים