ישראל דק, מנמ"ר המסלול האקדמי – המכללה למינהל, פורש לאחר שבע שנים; טרם מונה לו מחליף

דק מסיים את תפקידו עקב תחושת מיצוי ● בתקופתו פותחו אפליקציות סלולריות לשימוש הסטודנטים ובוצעו פרויקטי IT רוחביים כמו וירטואליזציה בסיוע !We ● הוא טרם החליט על המשך הקריירה

ישראל דק, מנמ"ר המסלול האקדמי – המכללה למינהל, מסיים את תפקידו, לאחר שניהל את מערכות המידע של המכללה בשבע השנים האחרונות – כך נודע לאנשים ומחשבים. לפני כן היה מנמ"ר המכללה לישראל וחבר בצוות ה-IT בפקולטה לניהול של אוניברסיטת תל אביב. טרם מונה מנמ"ר חדש למכללה למינהל במקומו של דק וככל הנראה, זה יבוא מהצוות הפנימי של המכללה.

דק אמר לאנשים ומחשבים, כי החליט לסיים את תפקידו עקב תחושת מיצוי. לדבריו, "אני מסיים את התפקיד בתחושת סיפוק אדירה ומסכם תקופה מרתקת של עשייה בתחום התיקשוב במכללה". הוא ציין שטרם החליט על המשך הקריירה שלו ושהוא בוחן כעת מספר אפשרויות.

אגף ה-IT של המכללה למינהל משרת את 15 אלף הסטודנטים שלה, סגל המורים והמנהלה ובוגרי המכללה. "הסטודנטים שלנו כולם מתוקשבים, מה שאומר שאנחנו צריכים לספק להם תשתיות לניהול מערכי השיעור, הגשת מטלות וחומרי לימוד 24/7", אמר. "המשמעות היא השקעה אדירה בתחומים שונים, בהם תשתיות, שרתים ויישומי מחשב". בנוסף, פותחו בתקופת כהונתו אפליקציות סלולריות לשימושם של הסטודנטים, שמקלות עליהם לבדוק דברים שדרושים להם לצורך הלימודים, כגון ציוני בחינות ומערכי שיעור. במהלך השנים ניהל דק פרויקטי IT רוחביים כמו וירטואליזציה בסיוע !We.

תגובות

(3)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. ארד

    ישראל, בהצלחה בתפקיד הבא !!! שים לב, מתפנה תפקיד טוב בבורסה לניירות ערך ...

  2. המלאך

    ישראל איש יקר ומקצוען אמיתי, קידם את המחשוב של המנהלה ב-7 שנות אור !!! מערכות המידע והמחשוב במכללה כיום מהמובילים במגזר האקדמי, החל במנהל תקין פנימית וחיצונית ועד מספר יישומית כמו BI ומערכת הלמידה וההוראה Moodle שעלו לאוויר בפיתוח פנימי תחת ניצוחו של ישראל דק. חבל שיש מנהלים קטנים, שגם יודעים להשמיץ וגם מקלקלים בזדון בחודשים האחרונים את מה שנבנה בגאון במשך 7 שנים ...

  3. שולה פועתי

    מחוגים המקורבים להנהלת המסלול האקדמי נמסר שתחושת המיצוי בהחלט הדדית.

אירועים קרובים