אדוונטק העלתה לאוויר מערכת לניהול הלקוחות העסקיים בקבוצת שלמה Sixt; ההיקף: 750 אלף שקלים

המערכת, שפותחה על בסיס תשתית ניהול תצורה מבוססת טכנולוגיית דוט.נט, נועדה לאפשר ללקוחות העסקיים, קרי לקוחות המחזיקים בציים של חמישה כלי רכב ויותר, לקבל את כל המידע הרלוונטי עבור ניהול ציי הרכב שלהם בזמן אמת ● יובל שני, מנמ"ר שלמה Sixt: "היכולת להפיק נתונים סטטיסטיים על הצי נושאת ערך משמעותי עבור הלקוח"

אדוונטק העלתה לאוויר מערכת לניהול הלקוחות העסקיים בקבוצת שלמה Sixt. הפרויקט, שכלל את פיתוח והקמת המערכת, ארך כמה חודשים והיקפו הכספי נאמד ב-750 אלף שקלים.

המערכת, שעלתה לאוויר באחרונה, נועדה לאפשר ללקוחות העסקיים, קרי לקוחות המחזיקים בציים של חמישה כלי רכב ויותר, לקבל את כל המידע הרלוונטי עבור ניהול ציי הרכב שלהם בזמן אמת. המערכת משמשת אלפי לקוחות של החברה, ומיועדת בעיקר לקציני הרכב ומנהלי החשבונות בחברות.

המערכת פותחה על בסיס תשתית ניהול תצורה מבוססת טכנולוגיית דוט.נט. מנהלי המערכת יכולים לעדכן ולהקים דפי תוכן באמצעות ממשק גרפי, לשלוט במבנה האתר – אילו דפים יוצגו למי ומתי ובאיזה אופן, ובנוסף, להגדיר שמות ומונחים, לנטר פעילות גולשים בזמן אמת, ולנהל את רשימת הלקוחות העסקיים ואת רשימת הנציגים הרשאים להשתמש באתר.

המערכת כוללת מגוון נתונים ומידע שקצין הרכב יכול להפיק על צי כלי הרכב אותו הוא מנהל. בין היתר, הם יכולים לקבל נתונים פרטניים על הנהגים השונים בכלי הרכב, כמו למשל מספר תאונות שביצעו, דו"חות עבירות תנועה שקיבלו, נסיעות בכבישי אגרה ועוד. בנוסף, ניתן לקבל נתונים תפעוליים על כלי הרכב עצמם, כגון מועדי ביצוע טיפולים, תקלות קודמות ועוד. עוד ניתן למצוא במערכת נתונים פיננסיים, כגון חשבוניות שטרם שולמו, חשבונות ישנים ועוד. המערכת מאפשרת ללקוחות לבצע פעולות אקטיביות, כגון עדכון פרטי נהג, עדכון ק"מ לרכב ועוד.

גיא שדה, מנכ"ל חטיבת מיקרוסופט באדוונטקהמערכת שהוטמעה בשלמה Sixt מקנה למשתמשים כלים סטטיסטיים לניתוח המידע והנתונים הקיימים בה. כך, הלקוחות יכולים להפיק דו"חות בפילוחים שונים, כמו למשל דו"ח הבודק את ממוצע תאונות החודשי או השנתי של צי הרכב, דגמים פופולריים בצי ועוד. נתונים אלה מסייעים לקצין הרכב לקבל החלטות מושכלות בזמן אמת בניהול הצי ולעודד נהיגה ירוקה ובטוחה. בשלב הבא, מתכננים בחברה לאפשר ללקוחות לקבל באופן מקוון מסמך היעדר תביעות.

יובל שני, מנמ"ר שלמה Sixt: "המערכת מספקת את המידע המקיף ביותר בענף הרכב. מדובר בצעד שירותי עבור לקוחותינו, שכן הוא מייעל את ממשקי העבודה ומקצר את זמני ההמתנה. מדובר במהלך המייצר שקיפות מלאה ומוחלטת מול הלקוח, היות וכל הנתונים הנוגעים אליו פרושים בפניו בזמן אמת. היכולת להפיק נתונים סטטיסטיים על הצי נושאת ערך משמעותי עבור הלקוח".

שלמה כהן, קצין הרכב בקבוצת שטראוס, ציין כי "למערכת יתרונות רבים עבור קציני הרכב, ביניהם בקרה ומעקב אחר רכבים חלופיים, הזמנות תיקון, הזמנות חדשות של רכבי ליסינג, הדפסת חשבוניות ועוד. בנוסף, המערכת מאפשרת צפייה בזמן אמת בנתונים סטטיסטיים בדבר תאונות. המערכת משפרת את זמינות המידע הדרוש, ומאפשרת את קבלת הנתונים במקום ומבלי לבצע שיחות טלפון מיותרות".

לדברי גיא שדה, מנכ"ל חטיבת מיקרוסופט (Microsoft) באדוונטק, "השילוב של מערכת ניהול תוכן עם טכנולוגיות מיקרוסופט העדכניות, איפשר לנו להקים במהירות וביעילות מערכת הפותחת בפני הלקוחות העסקיים של שלמה Sixt עולם שלם של שירות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים