מנכ"ל אינטל, בריאן קרזניץ': נציע מחשבים ניידים ב-300 דולרים

"אנו צופים שמחירם של המחשבים הניידים ירד לסדר גודל של 300 דולרים, ומחשבי לוח עם מעבדי Bay Trail יעלו כ-150 דולרים", אמר המנכ"ל הנכנס של יצרנית המעבדים, בשיחה לרגל פרסום התוצאות הכספיות של החברה לרבעון השני

מנכ"ל אינטל (Intel), בריאן קרזניץ', הצהיר כי החברה תגביר את מאמציה בתחום של מעבדי אטום (Atom) – במטרה לספק מעבדים זולים יותר שיאפשרו להציע מחשבים ניידים במחיר של 300 דולרים ומחשבי לוח במחיר של 150 דולרים. "אנו משקיעים הרבה, הרבה יותר מאמצים במעבדי אטום", אמר קרזניץ, המנכ"ל הנכנס של ענקית יצרנית המעבדים, בשיחת הוועידה לרגל פרסום התוצאות לרבעון השני של 2013.

המוצר הראשון בתחום של מעבדי אטום שיושק בהנהגתו של קרזניץ יכונה Bay Trail ויציע ביצועים דומים לאלו של מעבדי Core i. "מעבדי Bay Trail יאפשרו לנו להגיע לשווקים שבהם איננו פועלים כיום – ובהיקף נרחב", אמר קרזניץ'. "אנו צופים שמחירם של המחשבים הניידים ירד לסדר גודל של 300 דולרים, ומחשבים המשלבים בין יכולות של מחשב נייד לאלו של מחשב לוח יעלו כ-400 דולרים". לדבריו, המחיר של מחשבי לוח עם מעבדי Bay Trail ירד, כאמור, אפילו ל-150 דולרים.

סטייסי סמית', מנהלת הכספים הראשית של אינטל, הוסיפה כי היקף הייצור של מחשבי לוח עם מעבדי אינטל יוכפל פי ארבעה מהרבעון הראשון של השנה הנוכחית ועד לרבעון הרביעי.

אירועים קרובים