דיווחים: חברות סלולר ברוסיה הפסיקו למכור מכשירי iPhone

מפעילת סלולר רוסית נוספת שמה קץ למגעים עם אפל, לאחר שהחברה האמריקנית סירבה לרכך את התנאים הקשוחים שהציבה למכירת מכשיריה ● מפעילות הסלולר נפגעו מכך שברוסיה אסור לסבסד מכשירים, מה שהופך את מכשירי iPhone ליקרים מדי עבור הצרכן הממוצע

Vimplecom, אחת ממפעילות הסלולר הגדולות ברוסיה, אינה מציעה עוד מכשירי iPhone ללקוחותיה – כך על פי ידיעה שהופיעה אתמול (ד') בפייננשל טיימס (Financial times). זאת לאחר שגם חברות סלולר נוספות ברוסיה, בהן MTS ו-Megafon, הפסיקו להציע ללקוחותיהן מכשירים של אפל (Apple). מפעילת הסלולר הרוסית שמה קץ למגעים עם אפל לאחר שהחברה האמריקנית סירבה לרכך את התנאים הקשוחים שהציבה למכירת מכשיריה.

תוקף ההסכם שעל פיו מוכרת מכשירי iPhone פג בחודש ספטמבר 2012, ומשום כך לא רכשה מכשירי iPhone 5 מהדור החדש, כך מסר נציג MTS לסוכנות הידיעות רויטרס (Reuters). החברה הסתפקה במכירה של מכשירים ישנים מהמלאי הקיים. עם זאת, MTS מקדמת במרץ מכירה של מחשבי iPad, שכן הם מוערכים כבעלי פוטנציאל רב בשוק הרוסי. דובר Megafon מסר בנושא זה, כי החברה לא מכרה מכשירי iPhone מאז שנת 2009.

יש לציין, כי מפעילות הסלולר נפגעו מכך שברוסיה אסור לסבסד מכשירים, מה שהופך את מכשירי iPhone ליקרים מדי עבור הצרכן הממוצע. אפל מחזיקה בנתח של 4.5% בשוק הטלפונים החכמים ברוסיה, ויכולה להוסיף ולהציע את מכשיריה לציבור במדינת הענק באמצעות החנויות שלה וחנויות עצמאיות לטלפונים סלולריים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים