פרטנר צמצמה 40 תקנים בדרג המנהלים במגמה להעביר אותם למערך השירות

החברה הציעה לאותם המנהלים לעבור למערך השירות, במטרה להרחיב אותו ובכך לבדל את עצמה מהמתחרות ● סיבות נוספות למהלך הן המשך ההתמודדות של פרטנר עם השינויים בשוק התקשורת והטמעת פעילויות של חברות שרכשה

פרטנר החליטה לצמצם 40 תקנים בדרג המנהלים ולהעביר אותם למערך השירות. החברה מעוניינת להרחיב את המערך הזה ובכך לנסות לבדל את עצמה מהחברות המתחרות בשוק הסלולר.

סיבות נוספות לצמצום הן המשך ההתמודדות של פרטנר עם השינויים בשוק התקשורת, שגרמו לאובדן הכנסות, והטמעת הפעילות של חברות נרכשות בפעילותה, כפי שקרה עם נטוויז'ן וסלקום. פרטנר החליטה לתת מגוון שירותי תקשורת תחת קורת גג אחת, ולכן איחדה כמה פעילויות מקבילות שלה ושל 012. למשל, פרטנר שילבה את פעילות התמסורת העסקית של 012 בפעילות התמסורת בחטיבת התפעול הראשית שלה.

מפרטנר נמסר, כי "כחלק מתהליך רציף עורכת החברה התאמה לצרכי הלקוחות ולצרכי השוק המשתנים. באחרונה התאימה החברה את המבנה הארגוני הפנימי ובמסגרתו אוחדו פעילויות מטה ונוספו פעילויות. לכ-40 מנהלים ואנשי מטה הוצעו תפקידים חלופיים במערך השירות. יש להדגיש, כי בימים אלה מגייסת החברה למערך השירות כ-170 עובדים".

אירועים קרובים