שיעור המשתמשים בפייסבוק במכשירים ניידים ממשיך לעלות בצורה דרסטית

מנתונים שפרסמה הרשת החברתית הגדולה בעולם עולה, כי בחודש שעבר חלה עלייה של כ-20% בכניסה אליה ממכשירים ניידים בארצות הברית ובבריטניה ● בארצות הברית עמד שיעור העלייה על 22% ובבריטניה - על 18% ● בפייסבוק מתחילים לראות את הפירות: כ-30% מהכנסותיה ברבעון הראשון של השנה הגיעו מפרסום למכשירים ניידים

מתרחבים. Like. צילום אילוסטרציה: אימג'בנק

השימוש בפייסבוק (Facebook) באמצעות הטלפונים הניידים ממשיך לצמוח: נתונים חדשים שפרסמה החברה מעלים, כי שיעור המשתמשים בארצות הברית ובבריטניה שנכנסים לרשת החברתית מהסלולרי שלהם עלה בחודש יוני ב-20%, בהשוואה לאותו החודש בשנה שעברה. שיעור המשתמשים בפייסבוק בנייד בארצות הברית עלה ב-22% ובבריטניה – ב-18%.

ברשת החברתית הגדולה בעולם משקיעים מאמצים רבים בניסיון לקסום למי שגולשים באינטרנט בניידים בעלי צגים קטנים ולהגדיל בכך את ההכנסות מפרסומות למכשירים אלה. בשלושת החודשים הראשונים של השנה החלו המאמצים הללו לשאת פירות, כאשר 30% מכלל ההכנסות של פייסבורק בתקופה זו הגיעו מפרסום במכשירים ניידים.

"מבחינת המותגים, התקופה של חופשת הקיץ היא הזדמנות מצוינת להגיע למשתמשי פייסבוק במכשירים ניידים", אמר ג'יימס קווארלס, מנהל אזורי לבריטניה ומערב אירופה בחברה. "אנשים בודקים את חשבון הפייסבוק שלהם אפילו 14 פעמים ביום ומפרסמים שישכילו להציג את המסר הנכון לקהל הנכון יוכלו ליהנות מיתרונות עסקיים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים