אפל רכשה שתי חברות ניווט קטנות במטרה לשפר את שירות המפות שלה

Hopstop מספקת הוראות נסיעה בתחבורה ציבורית, לרבות מפות, תחנות ולוחות זמנים ב-300 ערים בעולם ● הרכישה הנוספת היא של Locationary – מאגר מידע מקוון שנרכש תמורת פחות מ-10 מיליון דולרים

אחרי הפלופ הגדול של מפות אפל (Apple), מנסה ענקית הטכנולוגיה לשפר את שירות המפות שלה על ידי רכישת שתי חברות ניווט קטנות – Hopstop ו-Locationary.

Hopstop, שנרכשה בשבוע שעבר, היא חברה שפיתחה יישום המספק הוראות נסיעה בתחבורה ציבורית, הכולל מפות, תחנות, לוחות זמנים, וגם מידע בזמן אמת על איחורים ועיכובים. המידע רלוונטי ל-300 ערים שונות ואף מציעה מדריכי סיור באותן ערים.

השירות של Hopstop ישפר את המידע בשירות המפות של אפל, ובמיוחד יקרב אותה במעט למתחרה גוגל (Google), המפתחת את שירות המפות שלה ומספקת גם היא מידע על תחבורה ציבורית. ענקית האינטרנט, כזכור, קנתה לא מכבר את שירות המפות הישראלי Waze תמורת יותר ממיליארד דולרים.

הרכישה הנוספת היא של Locationary, שנרכשה כמה ימים לפי כן. מדובר במאגר מידע מקוון, המספק מידע על בתי עסק ונקודות עניין, ומוודא שהמידע המופיע במפות אכן מעודכן.

הערכות שונות מדברות על כך ש-Locationary נרכשה תמורת פחות מ-10 מיליון דולרים. תנאי הרכישה של Hopstop לא נחשפו.

ענקית הטכנולוגיה אישרה את הרכישה. "מדי פעם אפל רוכשת חברות טכנולוגיה קטנות, ובדרך כלל איננו דנים בסיבות או בתוכניות שלנו, הקשורות לרכישות", נמסר מהחברה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים