אפל תחזיר לאב 4,000 ליש"ט שבתו בת ה-8 בזבזה במשחקים ב-iPad שלו

לילי הקטנה שיחקה להנאתה במכשיר של אבא שלה – משחק שעלה לו הרבה מאוד כסף ● לילדה יש זיכרון צילומי ולאחר שראתה את אביה מקליד את הסיסמה של המכשיר – זכרה אותו ועשתה זאת בעצמה ● אפל סירבה תחילה להחזיר את הכסף, אולם בסוף התרצתה

כדאי להיזהר כשנותנים לילד לשחק ב-iPad: יום אחד גילה לי ניל, מעצב אווירודינמי, שחשבון האשראי שלו הוקפא בעקבות חיוב של 4,000 ליש"ט. כשבירר במה מדובר נתגלה לו שבתו, לילי בת ה-8, ביצעה רכישות במכשיר ה-iPad שלו כששיחקה בו להנאתה.

ניל סיפר לדיילי מירור (Daily Mirror), כי אפל (Apple) שלחה לו אי-מיילים שמברכים אותו על הרכישות שלו, אך הוא כלל לא שם לב אליהם.

מסתבר שיש ללילי הקטנה זיכרון מצוין: היא הודתה שראתה את אביה מקליד סיסמה ל-iPad שלו, שזכרה אותה ושאף השתמשה בה, בעיקר לרכישות תוך משחקיות במשחקים Campus Life ,My Horse ו-Injustice.

ואם ב-Injustice – חוסר צדק – עסקינן, לי דרש מאפל שתחזיר לו את הכספים האלה, אולם זו סירבה בתחילה. "התפלאתי לגלות כמה מזלזלת הייתה התגובה של אפל", סיפר. אולם, מסיבות כלשהן, החברה החליטה פתאום "לרחם" על האב ולפתור את התסבוכת. "צלצלו אליי מאפל ואמרו שיחזירו לי את הכסף שהפסדתי, וגם התנצלו על שסגרו את הפנייה כל כך מהר", אמר ניל.

יצוין שלא מדובר במקרה הראשון. לפני כמה חודשים החזירה אפל כסף לאב שבנו בן ה-5 הוציא 2,500 דולרים בתוך פחות מ-10 דקות משחק ב-iPad של אבא. בנוסף, לפני זמן מה פורסם סיפורה של סורלה סטאוט בת השנה וחודשיים מפורטלנד, אורגון, ששיחקה בסמארטפון של אביה ורכשה רכב. אלא שבאותו המקרה החליט האב להשאיר את הרכב – הלא נוסע – בידיו ולא לבקש את הכסף בחזרה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים