למשטרה באהבה: סטודנטים עיצבו מערכת מיחשוב חדשה לכוחות ההצלה

סטודנטים מהמכון הטכנולוגי בחולון עיצבו מערכת מיחשוב חדישה לניידות המשטרה, בהדרכת מהנדסי מוטורולה סולושנס

חיי השוטרים והשוטרות בשטח הם, כידוע, מאתגרים ולא קלים. כדי לשפר ולהנעים את עבודתם, יזמה מוטורולה סולושנס (Motorola Solutions), המפתחת מערכות תקשורת ומיחשוב עבור גופי חירום והצלה, שיתוף פעולה עם סטודנטים לעיצוב תעשייתי במכון הטכנולוגי בחולון. הם הוזמנו לעצב מערכת מיחשוב חדשה לרכבי משטרה וכוחות ביטחון והצלה. היא כוללת מחשב PC מוקשח, תצוגה בגודל 10 אינץ', מסך מגע, מקלדת ומנשא להתקנת המערכת בכלי רכב שונים.

שמונה צוותים של סטודנטים וסטודנטיות מהמכון הטכנולוגי בחולון הסתערו על המשימה ועיצבו בשבועות האחרונים מוצרים חדישים, שנמסרו לבחינה של מהנדסי מוטורולה סולושנס בפרמטרים של עיצוב, חדשנות, מחיר ויישומיות. במקום הראשון ובפרס של 6,000 שקלים זכה הצוות של דקלה כהן, שחר קורנבלום ונדב כספי, שעבודתם המרהיבה ענתה בצורה האיכותית ביותר להגדרות של מהנדסי מוטורולה.

שמעון דיק, נשיא מוטורולה סולושנס ישראל, ציין כי מהנדסי החברה נהנו לשתף פעולה עם הסטודנטים הצעירים. "התרשמנו מאוד מהעיצובים המקוריים והיצירתיים של הסטודנטים. אנו נבחן כיצד לשלבם במערכות הבאות שנפתח בשנים הקרובות למשטרה ולגופים נוספים", ציין דיק.

שלושת הזוכים עם שמעון דיק, מנכ"ל מוטורולה סולושנס ישראל (במרכז) ועם אבי טובה, מנהל מרכז המו"פ של מוטורולה סולושנס בישראל (משמאל). צילום: סיוון כפיר

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים