לא יודעים אם לחזור לשיחה שלא נענתה? האפליקציה תעזור לכם להחליט

הייתם בישיבה והטלפון הבהב עם מספר מזוהה, אבל לא מוכר? אפליקציית Business Caller ID תציג בפניכם את השם של החברה שהמספר המדובר שלה וכך תוכלו להחליט האם לחזור לאותו מספר כשתתפנו או לא ● מפתחי האפליקציה טוענים שאחד היתרונות שלה הוא שהיא יודעת לזהות שיחות ספאם ● עם זאת, אליה וקוץ בה: אם לחברה הזו יש מה להציע לקנייה, יחד עם השיחה המזוהה תקבלו פרסומת בראש המסך

כמה פעמים קיבלתם שיחה ממספר טלפון שאתם לא מכירים ולא ידעתם אם לחזור אליו או לא? למשל, הייתם בישיבה או "סתם" לא הייתם במצב בו היה ביכולתכם לענות לטלפון, ופתאום הבהב המכשיר והציג מספר. לא שיחה לא מזוהה או ממספר חסום, אלא שיחה ממספר מזוהה ותקין שאפשר אפילו לחזור אליו אם רוצים. כמה פעמים תהיתם האם לחזור למספר הזה או לא? האם מדובר במשהו חשוב, אישית או עסקית? הרי לא תתחילו לחזור לכל מספר טלפון שאתם לא מכירים כדי לבדוק מי חיפש אתכם.

הבעיה היא שהטלפונים החכמים של ימינו לא מספיק חכמים בכדי לזהות עבורנו מספרים שלא שמורים בספר הכתובות והטלפונים שלהם. לכן, בכל פעם שמתקשרים אלינו ממספר שלא קיים בספר, אנחנו צריכים להתחיל לנחש.

האפליקציה Business Caller ID, שפותחה על ידי החברה הישראלית Pingjam, אמורה לפתור את הבעיה הזו. מדובר באפליקציה חינמית שמיועדת למכשירי לאנדרואיד (Android). היא תציג בפניכם את השם של החברה שהמספר המדובר שלה ותסיר את העננה הקטנה שמסתירה אותו או מסתתרת מאחוריו. גם אם לא יופיע במספר של השיחה המפוספסת שם של חברה, תוכלו לראות את שם החברה שממנה התקשרו בראש המסך באם תחזרו לאותו מספר.

עם זאת, כמו בכל אליה, גם כאן יש קוץ: אם לחברה הזו יש מה להציע לכם לקנייה, יחד עם השיחה המזוהה תקבלו פרסומת קטנה בראש המסך. כך Pingjam יכולה לתחזק את האפליקציה ואת בסיס הנתונים שקשור אליה. כן, זה הקוצון השני: אם המספר לא קיים בבסיס הנתונים של החברה, עדיין תקבלו שיחה רגילה, כמו שקיבלתם לפני התקנת האפליקציה. בנוסף, לפחות כרגע מדובר בבסיס נתונים של עסקים בלבד.

אולם, מדובר בשתי בעיות קטנות שיחסית קל לטפל בהן: במסך ההגדרות של האפליקציה אפשר לקבוע שלא יוצגו פרסומות ואם יש מספר של חברה שלא נמצא בבסיס הנתונים, אפשר לפנות לאותה חברה ולבקש להוסיף אותו. כשהשארתי תלונה בדף האפליקציה בחנות האפליקציות של גוגל (Google Play) קיבלתי תגובה מהירה שכללה את האפשרות הזו.

מעבר לתועלת של זיהוי העסק שמתקשר, ב-Pingjam טוענים שהאפליקציה יודעת לזהות מספרי טלפון שחשודים כספאם ושולחת ללקוח הודעה מתאימה במקרה הצורך. הבחירה לענות היא בכל מקרה שלכם.

דבר נוסף שצריך לציין הוא שהאפליקציה הקטנה הזו לא באה במקום ספר הטלפונים שקיים במכשיר. כל שיחה שנכנסת ממספר שכבר קיים בו תקוים בנוהל הרגיל, ללא ההתערבות של Business Caller ID. כמו כן, בכל רגע שרוצים אפשר לבטל את הפעילות שלה בהזזת כפתור פשוטה, גם מבלי להסירו מהמכשיר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים