רפאל הטמיעה מערכת של אינסנטיבס לניהול התגמול הרבעוני בהיקף חצי מיליון ש'

החברה הטמיעה את מערכת Incentives Pro בעקבות ההחלטה של הנהלתה לתת לעובדים תגמול תלוי ביצוע, שמחולק אחת לרבעון ● המערכת שהוטמעה מאפשרת את חלוקת, ניהול ובקרת התקציב לפי המגזרים השונים ברפאל ובכל אחת מהיחידות המתגמלות בנפרד ● המענה הטכנולוגי שהיא נותנת כולל ניהול גמיש לתהליכים, למדדים ולשיטות המדידה, Best practices ומעקב אחר תוצאות בתנאי מדידה משתנים

תגמול נאה למנהלים זה טוב - אבל למה הפערים כל כך גדולים? צילום: אימג'בנק

רפאל הטמיעה מערכת של אינסנטיבס סולושנס (Incentives Solutions) לניהול מדידת ביצועי עובדים ומערכות תגמול. הפרויקט ארך כחודשיים והסתיים לפני שבועיים, והיקפו הכספי עמד על חצי מיליון שקלים.

הטמעת המערכת, Incentives Pro, בוצעה לאחר שהנהלת רפאל החליטה על תגמול תלוי ביצועים של העובדים, שמחולק אחת לרבעון. החברה חיפשה מערכת שתיצור הרמוניה ושיתוף פעולה בין רמות ניהול שונות ותמיכה במגוון שיטות של מדדים תוך יכולת להשתמש במערכת ממוכנת לניהול תקציב התגמול, בכפוף למדיניות שלה.

המערכת מספקת מענה טכנולוגי הכולל ניהול גמיש לתהליכים, למדדים ולשיטות המדידה, Best practices ומעקב אחר תוצאות בתנאי מדידה משתנים. היא מאפשרת את חלוקת, ניהול ובקרת התקציב לפי המגזרים השונים ברפאל ובכל אחת מהיחידות המתגמלות בנפרד.

לדברי יגאל סרברו, סמנכ"ל בכיר למשאבי אנוש ולארגון ברפאל, "החברה היא ארגון רב ממדי, בעל מורכבויות ושונויות משמעותיות. אגף משאבי האנוש חיפש כלים טכנולוגיים מתקדמים שיסייעו לארגון ולמנהלים בכל הרמות בשני רבדים: מדידה שוטפת של רמת הביצוע והעמידה ביעדי החברה של כל אחד מהעובדים והגבּרת המוטיבציה שלהם והעצמתם גם בעזרת תגמול תקופתי תלוי ביצוע".

הראל ו', מנהל השכר וההטבות באגף משאבי האנוש ברפאל, ציין ש-"היה לנו חשוב שהמערכת תיתן מענה לשילוב הנדרש בין מדדים איכותיים וכמותיים, באופן שבו אנחנו מאתגרים את עובדי המחלקות השונות. היא יוצרת ריכוז נתונים סופי, מערך בדיקות ובקרות, דו"חות, ממשק למערכת השכר ועוד, ועומדת בדרישות אבטחת המידע הקפדניות שלנו, כמו גם בדרישות הטכנולוגיות שהגדרנו ".

על פי טל פרנק, מנכ"ל משותף באינסנטיבס סולושנס, "המערכת תייעל את תהליכי העבודה בניהול הבק אופיס ותסייע לארגון להשיג את יעדיו. בעזרת המערכת נוצרת הלימה בין היעדים החטיבתיים והפרטניים בחברה והיערכות המנהלים לביצועי העובדים, רמת התגמול עבור התוצאות ומיצוי התהליכים הרגישים והחשובים שכרוכים בניהול ההון האנושי מבוצעים באופן מיטבי".

אירועים קרובים