גדי בן חורין, מנכ"ל גב מערכות: "בתוך שנה נגיע ל-1,000 עובדים ולמחזור של 200 מיליון שקלים"

הקבוצה צפויה, לפי הערכתה, להגדיל עד סוף 2014 את המחזור שלה בשליש, לאחר שבשנה שעברה הוא עמד על 150 מיליון שקלים ● גב מערכות מוגדרת על ידי דן אנד ברדסטריט כאחת מ-10 חברות התוכנה הגדולות בישראל

"בתוך שנה, מספר העובדים שלנו צפוי לגדול ל-1,000 ואנחנו עתידים לסיים את 2014 עם מחזור מכירות של 200 מיליון שקלים", כך אמר גדי בן חורין, מנכ"ל קבוצת גב מערכות, לאנשים ומחשבים.

לפי דירוג דן אנד ברדסטריט ל-2012, בתוך חמש שנים הפכה הקבוצה לאחת מ-10 חברות התוכנה הגדולות בישראל מבחינת מחזורי מכירות, עם מחזור של 150 מיליון שקלים ו-750 עובדים. לדברי בן חורין, היעד של 1,000 עובדים בתוך שנה הוא סביר ומהווה חלק מתהליך הצמיחה של גב מערכות בחמש השנים האחרונות.

בן חורין ציין שב-2007 עמד מחזור המכירות של החברה על 15 מיליון שקלים, עם יעד לשלש את הפעילות עד 2010. גב מערכות השיגה את היעד, והרבה יותר מכך, כעבור שנה, לאחר שהמחזור שלה עמד על 80 מיליון שקלים. הצמיחה המהירה אך מבוקרת הזו נעשתה לא מעט בעזרתם של אלדד בר אדון, מנכ"ל אימפרוב, שיחד עם שותפו, צחי טוחן, נכנסו כשותפים בגב מערכות.

בר אדון אמר לאנשים ומחשבים ש-"בדרך כלל, אנחנו נכנסים לחברות במטרה להכין אותם לקראת מכירה או שותפות. בגב מערכות עשינו תהליך הפוך: השקענו והכנו תוכניות עסקיות שהביאו לצמיחתה המהירה והפיכתה לאחת משחקניות המרכזיות בשוק שירותי ה-IT בישראל".

פעילויותיה של גב מערכות נמצאות במספר מרכזים בארץ: בטירת הכרמל, במת"מ חיפה, שם ממוקם ה-Call Center שלה, ובקריית עתידים בתל אביב. ה Call-Center כולל יותר מ-150 משרות וכ-200 עובדים במאגר. מספר לקוחותיו הפעילים עולה על 35, בהם iDigital, אלביט ו-Styleriver.

לדברי שירלי פדידה דגן, מנכ"לית גב מערכות Call Center, "הגעתי לקבוצה אחרי 13 שנות עבודתה בנטוויז'ן. עובדי מערך השירות והתמיכה של שירותי ה-Call-Center של נטוויז'ן עברו לגב מערכות יחד אתי, ואנחנו ממשיכים לשתף פעולה עם נטוויז'ן ועם סלקום".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים