עדשות חניתה הטמיעה מערכת BI של קליק-ויו בפרויקט בהיקף מאות אלפי שקלים

המערכת כוללת מודול מכירות, שמרכז מידע מכשלושה מיליון רשומות בשנה ומספק לדרג המנהל של עדשות חניתה תמונה כוללת וניתוח מעמיק של פעילויות המכירות, ההזמנות ותחזיות עסקיו ● זוהי מערכת ה-BI הראשונה שמוטמעת בחברה

ServIT הטמיעה מערכת BI של קליק-ויו (QlikView) בעדשות חניתה. הפרויקט, שהסתיים באחרונה, ארך כשנה והיקפו הכספי עומד על מאות אלפי שקלים.

פתרון הבינה העסקית של קליק-ויו מרכז מידע ומספק לעדשות חניתה תמונה רחבה של פעילות המכירות בחברה. עדשות חניתה, המתמחה בייצור עדשות וציוד אופטי, הטמיעה את המערכת על מנת לייעל ולהאיץ את מערכי המכירות. יצוין שמדובר במערכת ה-BI הראשונה שמוטמעת בחברה.

במסגרת הפרויקט הוטמע QlikView Server – פתרון בינה עסקית המרכז מידע ממערכות וממקורות שונים ב-IT של עדשות חניתה בישראל. הפתרון כולל מודול מכירות, שמרכז מידע מכשלושה מיליון רשומות בשנה ומספק לדרג המנהל תמונה כוללת וניתוח מעמיק של פעילויות המכירות, ההזמנות ותחזיות עסקיות. השנה צפוי הפרויקט להמשיך את השלב השני שלו, במסגרתו תוטמע המערכת לטובת עולמות התפעול והייצור בחברה.

לדברי משה סגל, מנכ"ל ServIT, "המערכת מספקת לחברה תמונה רחבה של התנהלות העסק בהיבטים השונים של המכירות, על גבי ממשק ידידותי למשתמש. הפתרון החליף את גיליונות האקסל (Excel), בהם השתמשה הנהלת החברה עד כה. הוא יוצר שפה משותפת לכל המשתמשים שמאפשרת ניתוח יעיל של נתוני מכירות ושיפור מהותי במספר ובהיקף העסקות שנחתמו".

את מוצרי עדשות חניתה משווקת ומפיצה טבע מדיקל שיווק, חברה בת של טבע. שוק האופטיקה בישראל, הכולל עדשות להשתלה, עדשות מגע, תרופות לעיניים וציוד רפואי נלווה, מוערך במאות מיליוני שקלים בשנה, מהם יותר מ-100 מיליון בתחום עדשות המגע. עדשות חניתה מחזיקה בקרוב למחצית מנתח שוק העדשות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים