תוכן שיווקי

קצר ולעניין – סדנאות בוטיק חד יומיות מבית כלנית

חטיבת ההדרכה של חברת כלנית ממשיכה במסורת הסדנאות הממוקדות ועורכת בקיץ הקרוב חמש סדנאות חד יומיות חדשות

23/07/2013 12:34

הסדנאות, המועברות ע"י בכירי המרצים של כלנית, נועדו לשדרג ולמקסם את השימוש הקיים בכלי ה-office, לחשוף את המשתמשים לכלל היכולות של הכלים ולייעל את תהליכי העבודה.

סדנאות הבוטיק של כלנית קוצרות הצלחה רבה בקרב המשתתפים בשל היותן ממוקדות וחד יומיות ובזכות העובדה שהן נערכות בקבוצות מצומצמות המאפשרות יחס אישי וליווי לאורך הסדנא.
בקיץ הזה תערוך כלנית את הסדנאות הבאות:

• Excel למתקדמים – ביצוע חישובים מתקדמים, ניהול מתקדם של בסיסי נתונים, רגרסיות וקווי מגמה, עבודה עם טבלאות ציר, היכרות עם תוסף ה-PowerPivot וביצוע אוטומציה של פעולות חוזרות על-ידי הקלטת מקרו ועוד.

• Power Pivor for Excel – היכרות מעמיקה עם תוסף ה-PowerPivot שהינו תוסף חינמי עבור Excel 2010 ומעלה, המשדרג את יכולות העבודה באמצעות טבלאות ציר ומסוגל לייבא מיליוני רשומות ממקורות שונים, ליצור קשרי גומלין בין טבלאות הנתונים ולבצע ניתוחי BI מורכבים באמצעות Excel.

• הכנת מצגות מתקדמת ב-PowerPoint 2010 – יצירה קלה של מצגות מורכבות, כללים וכלים לכתיבה ועיצוב, דרכי שיתוף המצגות והפצתן במגוון דרכים.

• מיומנויות Office – הצגת כלים ומיומנויות המאפשרים שימוש יעיל ופרודוקטיבי יותר ב-Office 2010: WORD 2010 ,EXCEL 2010 POWERPOINT 2010 ,OUTLOOK 2010 וכלים משותפים. הסדנה נבנתה לאור ניסיון רב שנים של הדרכות Office בארגונים, וזיהוי הנקודות בהן נדרש חיזוק במיומנויות האופיס.

• ניהול מסמכים ארוכים ב-Word – הצגת כלי Word 2010 ליצירה וניהול של מסמכים ארוכים בעלי חזות מקצועית ואחידה והקניית ידע ומיומנות ביצירתם.

3 חלק הסדנאות יתקיימו כבר באוגוסט-ספטמבר. על המעוניינים, להזדרז ולהירשם. מספר המקומות מוגבל.

Power Pivot for Excel – 28.8 סדנת אקסל למתקדמים (8 שעות) – 2.9 / סדנת חיזוק מיומנויות אופיס (5 שעות) – 4/8

לפרטים נוספים ורישום לחצו כאן

אירועים קרובים