שיא חדש: רבע מתעבורת האינטרנט בארצות הברית עובר דרך שרתי גוגל

חלקה של גוגל בתעבורת האינטרנט של האמריקנים עלה בשנים האחרונות ביותר מפי ארבעה - כך קובע דו"ח של חברת הניטור Deepfield ● תרמו לנתון הגבוה פרויקטים של תשתיות אינטרנט דוגמת Google Fiber, פלטפורמות הניתוח, האירוח והפרסום שלה, שרתי המטמון וכמובן - מנוע החיפוש

מעמדה הדומיננטי של גוגל (Google) בכל הקשור לחיפוש באינטרנט הוא בגדר חדשות ישנות, אך כעת מתפרסמים נתונים חדשים שממחישים את מעמדה גם במדד של תעבורת האינטרנט, לפחות בארצות הברית.

על פי נתונים שפרסמה חברת הניטור Deepfield, קבעה גוגל שיא חדש, כאשר קרוב ל-25% מכלל תעבורת האינטרנט של הצרכנים הפרטיים בארצות הברית עוברים דרך שרתיה. מדובר בנתון הגבוה ביותר מפי ארבעה מזה שפרסמה Deepfield בדו"ח קודם שלה, ב-2010. באותו דו"ח עמד הנתח של גוגל מכלל תעבורת האינטרנט על כ-6% בלבד.

קרייג לייבוביץ' מ-Deepfield כתב בהודעה שפרסם בבלוג, כי "על סמך מדידת הנתח של מכשירי הקצה וקהל המשתמשים, גוגל גדולה כיום יותר מפייסבוק (Facebook), נטפליקס (Netflix) וטוויטר (Twitter) ביחד. שיעור מדהים של 60% מכלל המשתמשים ומכשירי הקצה באינטרנט נמצאים בקשרי תעבורה עם שרתי גוגל במהלך יום ממוצע. נתון זה כולל מחשבים, מכשירים ניידים ומאות סוגים של קונסולות משחק, מכשירי מדיה ביתיים ושאר מכשירים שמחוברים לאינטרנט".

לייבוביץ' הוסיף וציין שמלבד מנוע החיפוש ופרויקטים של תשתיות אינטרנט דוגמת Google Fiber, החברה נהנית מכמויות גדולות של תעבורה גם הודות לפלטפורמות הניתוח, האירוח והפרסום שלה. כך גם לגבי שרתי המטמון, שמשמשים את רוב ספקיות האינטרנט בארצות הברית וספקיות רבות נוספות ביותר מ-100 מדינות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים