סנדיסק השיקה כונני פלאש אלחוטיים

המוצר הראשון, Connect Wireless Flash Drive, הוא בגודל אצבע, והשני, Connect Wireless Media Drive, מעט גדול יותר ● שני המוצרים מאפשרים למשתמשים לא רק לאחסן קבצים, אלא גם להעביר אותם באופן אלחוטי לעד שמונה מכשירים ● מתוכם, עד שלושה או חמישה מכשירים יכולים לקבל הזרמת מדיה בו זמנית של קבצים שונים

לא רק כרטיסי זיכרון ודיסק און קי: בניסיון לפתוח קווי ערוצים נוספים השיקה סנדיסק (Sandisk) שני מוצרי זיכרון פלאש (Flash) אלחוטיים חדשים.

המוצר הראשון, Connect Wireless Flash Drive, הוא בגודל אצבע, והשני, Connect Wireless Media Drive, מעט גדול יותר, אך גם הוא בגודל נישא. שני המוצרים מאפשרים למשתמשים לא רק לאחסן קבצים, אלא גם להעביר אותם באופן אלחוטי לעד שמונה מכשירים. מתוכם, עד שלושה או חמישה מכשירים יכולים לקבל הזרמת מדיה בו זמנית של קבצים שונים (כונן הפלאש וכונן המדיה, בהתאמה).

כונני הפלאש החדשים מתאימים למערכות ההפעלה הסלולריות iOS ואנדוראיד (Android), לטאבלטי Kindle Fire, כמו גם למחשבי PC ו-Mac. במקרה זה הם יתאימו לגרסאות של חלונות (Windows) מ-XP ומעלה ול-Mac OX 10.6 ומעלה.

כונני הפלאש כוללים בתוכם נתב פנימי, כך שאין צורך בנתב חיצוני או בחיבור לאינטרנט כדי להזרים מהם מדיה למכשירים אחרים. השימוש בהם מתאפשר בעזרת יישום SanDisk's Connect App מחנויות היישומים של אפל (Apple), גוגל (Google) ואמזון (Amazon). התוכן שבתוכם מוגן באמצעות סיסמת Wi-Fi (פרוטוקול WPA2).

ה-Connect Wireless Media Drive של סנדיסקלדברי החברה, מוצרי הפלאש החדשים הם כונני ה-USB האלחוטיים הקטנים ביותר בשוק כיום. המשתמשים יכולים לגשת בו זמנית לתמונות, לסרטים ולמסמכים ממכשירים רבים בבית או ממכשירים ניידים, והזרמת המדיה מהם ולמכשירים אחרים מתבצעת באיכות HD של 720p.

דיסק ה-Connect יהיה זמין בארצות הברית, בגרמניה ובבריטניה החל מאוגוסט הקרוב, עם זיכרון של 16 או 36 ג'יגה-בייט, במחירים של 50 ו-60 דולרים, בהתאמה. דגם ה-Media יהיה זמין ברבעון האחרון של השנה באותן מדינות ויעלה 80 דולרים לגרסת ה-32 ג'יגה-בייט ו-100 דולרים לגרסת ה-64 ג'יגה-בייט. יצוין שדגם ה-Media כולל חריץ להרחבת הזיכרון.

"עם מוצרי ה-Connect החדשים של סנדיסק אנחנו מעלים את רף הציפיות של הצרכנים למה שהם יכולים לקבל במוצרי אחסון אישיים", ציין דינש באהאל, סגן נשיא לשיווק מוצרים בחברה. "שילבנו את הניידות של התקני אחסון פלאש ניידים עם הנוחות של שיתוף והזרמת תכנים אלחוטית".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים