פרופ' ישראל (איזי) בורוביץ' מונה ליו"ר קליקסופטוור

המינוי נעשה לאחר החלטת בעלי המניות של החברה להפריד בין תפקידי המנכ"ל והיו"ר ● פרופ' בורוביץ', בעברו חבר מועצת המנהלים של אל על, מכהן כיום כיו"ר נתיבי איילון וכדיקן בית הספר לניהול וכלכלה במכללה האקדמית תל אביב-יפו ● "אני סמוך ובטוח שמנהיגותו תסייע לקליקסופטוור להתפתח", אמר ד"ר משה בן בסט, מנכ"ל ומייסד החברה

פרופ' ישראל בורוביץ' מונה ליו"ר מועצת המנהלים של קליקסופטוור (ClickSoftware), ספקית פתרונות ניהול כוח אדם ואופטימיזציה של מערכי שירות. זאת, לאחר החלטת בעלי המניות של החברה להפריד בין תפקידי המנכ"ל והיו"ר. פרופ' בורוביץ' שימש כחבר דירקטוריון קליקסופטוור בין השנים 2009-1997 ומ-2011 עד עתה.

בין השנים 2011-2005 שימש פרופ' בורוביץ' כחבר מועצת המנהלים של אל על, וכיו"ר החברה משנת 2005 עד שנת 2008. הוא משמש גם כיו"ר נתיבי איילון מזה 15 שנים. במקביל, מכהן פרופ'  בורוביץ' כדיקן בית הספר לניהול וכלכלה במכללה האקדמית תל אביב-יפו. הוא בעל תואר ראשון ושני בהנדסת תעשייה וניהול, ותואר שלישי במחקר יישומי מה-Polytechnic Institute שבניו יורק.

"אני מברך את פרופ' ישראל (איזי) בורוביץ' לרגל בחירתו כיו"ר מועצת המנהלים של החברה, ומצפה לעבוד איתו בתפקידו החדש עם התקדמותה של החברה", אמר ד"ר משה בן בסט, מנכ"ל ומייסד קליקסופטוור. "פרופ' בורוביץ מביא לקליקסופטוור ניסיון עשיר בבנייה והובלה של חברות מצליחות, במיוחד בענף השירותים, ואני סמוך ובטוח שמנהיגותו תסייע לקליקסופטוור להתקדם ולהתפתח הלאה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים