קליקסופטוור הטמיעה פתרונות אבטחת מידע של CA בפרויקט בהיקף מאות אלפי שקלים

פתרונות האבטחה שהוטמעו מאפשרים ללקוחות קליקסופטוור לנהל מאגרי משתמשים, לטעון משתמשים, לעדכן פרטים ולהקפיא או לגרוע משתמשים ● זאת, תוך גישה מאובטחת למערכת שבענן, מכל מקום בעולם

אקזיט כחול לבן. קליקסופטוור

דתנין מבצעת בימים אלה פרויקט להטמעת פתרונות אבטחת מידע של CA במערך ה-IT של בקליקסופטוור (ClickSoftware). הפרויקט החל בינואר 2012 וצפוי להסתיים באוקטובר השנה. היקפו הכספי לא נמסר, אולם גורמים בשוק העריכו אותו במאות אלפי שקלים.

קליקסופטוור מספקת פתרונות ניהול כוח אדם ומיטוב של מערכי שירות, שאמורים לייצר ערך עסקי עבור ארגוני שירות (לדוגמה, חברות כבלים או תיקון מכשירי חשמל) באמצעות הגדלת רמות התפוקה, שיפור שביעות רצון הלקוח וחסכון בעלויות. הטכנולוגיה של קליקסופטוור, המוגנת בפטנט, קרויה "תכנון ותזמון מתמשך", והיא כוללת יכולת חיזוי לביקושים מצד הלקוח, תכנון ארוך וקצר טווח למערך השירות, תכנון ושיבוץ משמרות, תזמון בזמן אמת וניידות ושירותים מבוססי מיקום. היא משלבת יכולת לעדכן את הלקוח לגבי מועד ההגעה המשוער של נותן השירות.

בינואר 2012 החליטה החברה להרחיב את היצע התוכנה שלה ולספק אותו גם בתצורת תוכנה כשירות (SaaS). קליקסופטוור בנתה את השירות שלה על גבי הענן של אמזון (Amazon). בשלב הראשון של פרויקט האבטחה, שבוצע במקביל להרחבת השירות על הענן, הטמיעה דתנין את פתרונות IdentityMinder ו-SiteMinder של CA לניהול זהויות והרשאות גישה בענן. בשלב השני והאחרון, שהחל במרץ השנה, מוטמע פתרון SiteMinder Federation של CA להזדהות אחודה, שמאפשר ללקוח שהזדהה במערכות הפנימיות להיכנס למערכת של קליקסופטוור ללא צורך בהזדהות נוספת.

פתרונות האבטחה שהוטמעו מאפשרים ללקוחות קליקסופטוור לנהל מאגרי משתמשים, לטעון משתמשים, לעדכן פרטים ולהקפיא או לגרוע משתמשים. זאת, תוך גישה מאובטחת למערכת שבענן, מכל מקום בעולם.

יגאל קורח, דירקטור שירותי ענן בקליקסופטוור, אמר שהפרויקט בוצע לאחר "בחינה קפדנית של מגוון הפתרונות הקיים בשוק. בחרנו בפתרונות אלה בעיקר מאחר שהם יוצרים חוויית משתמש נעימה אך מאובטחת לחלוטין, תוך הקפדה על תהליך יישום מהיר ויעיל. עם הפרויקט אנחנו מוסיפים יכולות אבטחה (SSO – ר"ת  Single Sign On) ללא הפרעה למהלך העבודה התקין של החברה. בנוסף, חסכנו בעלויות תחזוקת התשתית ושיפרנו את השירות שלנו ללקוחותינו".

עודד צור, מנהל תחום אבטחת מידע ב-CA ישראל, ציין ש-"תחום ניהול זהויות והרשאות הופך לנדבך מרכזי ביכולת של ארגון לצאת לענן ולספק שירותים ללקוחותיו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים