Agile IT תשווק בישראל את פתרונות הצפנת הענן של Vaultive

מוצרי Vaultive מאפשרים לבצע מגוון פונקציות על מידע מוצפן, כגון חיפוש, אינדוקס, אחסון ופעולות אחרות באפליקציות מבוססות ענן וזאת מבלי לפתוח את הקידוד

Agile IT, המספקת פתרונות בתחום תשתיות ה-IT, תשווק בישראל את מוצרי Vaultive, המתמחה בפתרונות קידוד והצפנה של מידע תאגידי בענן.

מוצרי Vaultive מאפשרים לבצע מגוון פונקציות על מידע מוצפן, כגון חיפוש, אינדוקס, אחסון ופעולות אחרות באפליקציות מבוססות ענן וזאת מבלי לפתוח את הקידוד. פתרונות ההצפנה שפיתחה Vaultive פותרים על פי החברה את בעיית השליטה על המידע, שנובעת מהעברת תשתית דואר אלקטרוני לענן, ומאפשרת שמירה על הבעלות ועל השליטה בהודעות הדואר האלקטרוני של הארגון המאוחסנות ומטופלות על ידי ספק צד שלישי. התוצאה היא שארגונים יכולים להצפין את המידע עוד לפני שהוא עוזב את הרשת הפנימית של הארגון, בעוד שהארגון עצמו שומר על מפתחות ההצפנה.

באמצעות פתרונות אלו, יכולים הארגונים לשמור על האחריות שלהם לציית לרגולציות המחייבות שימוש באמצעי אבטחה להגנת מידע, לעמוד בתקנות של אחסון והגנה על פרטיות המידע שבענן ולהתמודד עם חשיפת מידע סלקטיבית מול צווים של ממשלות וגורמי אכיפת החוק.

אייל מלח, מנכ"ל Agile IT, אמר כי "אחד החששות המובנים של הלקוחות הוא שמירת המידע שלהם בענן, בוודאי כשמדובר באחסון מחוץ לישראל. ארגונים רבים עובדים עם מערכת Office 365 של מיקרוסופט (Microsoft), המספקת אחסון בחו"ל. הפתרון להתמודדות עם החשש הזה הוא Vaultive, שמאפשרת לשמור את מפתחות ההצפנה אצל הלקוח עצמו. במצב הזה, לא משנה היכן נמצא המידע – רק ללקוח תהיה גישה אליו".

מעיין טל, סמנכ"ל הטכנולוגיות של Vaultive העולמית, אמר כי "החברה בישראל רגישה מאוד לנושא אבטחת המידע וזה משתקף גם בבחירת התשתיות של החברות והארגונים הישראליים. התרשמנו מאוד מכמות שיתופי הפעולה של Agile IT עם ארגונים מובילים בישראל, מרמת המקצועיות של החברה ומההבנה הטכנולוגית של אנשיה את המוצר והפתרונות שלנו. אנו בטוחים שהם הבחירה הנכונה בליווי השוק הישראלי למעבר לענן".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים