מיה החלה בהטמעת מערכת ניהול קמפיינים של סאס בחברת הביטוח הראל; ההיקף: מאות אלפי שקלים

המערכת, SAS campaign management, תאפשר להראל לתכנן, לנהל ולהוציא לפועל את הקמפיינים השיווקיים שלה ● החברה תוכל לפעול באמצעות המערכת בצורה ממוקדת אל מול פלחי לקוחות ספציפיים ולייצר את ההצעה המתאימה ביותר עבור הלקוחות

מיה מחשבים, נציגת סאס (SAS) בישראל, החלה בהטמעת מערכת ניהול קמפיינים של סאס במערך המכירות של חברת הביטוח הראל, בפרויקט שהחל ביוני וצפוי להסתיים עם עליית המערכת לאוויר באוקטובר. היקף הפרויקט לא נמסר לפרסום, אולם לאנשים ומחשבים נודע, כי הוא עומד על מאות אלפי שקלים.

יצוין שמיה מחשבים מובילה את הפרויקט וקבלניות המשנה שלה הן אקטיביו (Actiview) וביסולושנס (BSolutions). הראל הינה חברת הביטוח הגדולה הראשונה בישראל שמיישמת מערכת לניהול קמפיינים שיווקיים.

המערכת, SAS campaign management, תאפשר להראל לתכנן, לנהל ולהוציא לפועל את הקמפיינים השיווקיים שלה. החברה תוכל לפעול באמצעות המערכת בצורה ממוקדת אל מול פלחי לקוחות ספציפיים ולייצר את ההצעה המתאימה ביותר עבור הלקוחות. יתרונה הנוסף הוא בתכנון קמפיינים גדולים ומורכבים, המערבים מספר רחב ומגוון של ערוצי תקשורת, תוך שילוב ערוצים אנושיים ודיגיטליים. ממיה מחשבים נמסר, כי ניהול הפעילות יאפשר להראל להוציא לפועל אסטרטגיית ניהול לקוח ולשפר בצורה משמעותית את האפקטיביות של ערוצי המכירה השונים שלה.

גיל כוכבי, היועץ המלווה את הפרויקט מצד הראל, אמר שהפרויקט הוא "מהלך פורץ דרך בין חברות הביטוח הגדולות שמביא את הראל ליישר קו עם הארגונים המובילים בשיווק ממוקד לקוח, בדגש על הבנקים וחברות התקשורת".

קובי ביטר, מנכ"ל מיה מחשבים, ציין ש-"מדובר במהפכה המתרחשת בשוק הביטוח, במסגרתה משולבים פתרונות סאס להגדלת הפעילות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים