אפל רשמה פטנט שאמור לשפר את איכות התמונות בטלפונים סלולריים ובמחשבי לוח

במסגרת הטכנולוגיה המדוברת, התמונות מצולמות ומעובדות בשני חיישנים שונים לפחות ● בהמשך עוברות התמונות הנפרדות תהליך מיוחד שבמהלכו מופקת התמונה הסופית, לאחר שפריימים גרועים מחיישן אחד מוחלפים בפריימים טובים יותר מחיישן אחר ● האיתור של פגמים בתמונה נעשה על סמך נתונים סטטיסטיים שמאוחסנים בזיכרון של המצלמה

מכחישה כל קשר. אפל

רשם הפטנטים של ארצות הברית אישר לאפל (Apple) רישום של פטנט על חיישן תמונה כפול – טכנולוגיה שאמורה לשפר את איכות התמונות שמצלמים בטלפונים סלולריים ובמחשבי לוח.

במסגרת הטכנולוגיה המדוברת, התמונות מצולמות ומעובדות בשני חיישנים שונים לפחות. בהמשך עוברות התמונות הנפרדות תהליך מיוחד שבמהלכו מופקת התמונה הסופית, לאחר שפריימים גרועים מחיישן אחד מוחלפים בפריימים טובים יותר מחיישן אחר. כך, למשל, אם בחיישן אחד הוחמצו כמה פיקסלים, הם יוחלפו בפיקסלים המקבילים מאחר.

האיתור של פגמים בתמונה נעשה על סמך נתונים סטטיסטיים שמאוחסנים בזיכרון של המצלמה. בין השאר, מתוקנים ערכים של איזון צבע וחשיפה.

מערכות שמבוססות על חיישן כפול אינן בגדר חידוש, אך תהיה זו, ככל הנראה, הפעם הראשונה שבה תיושם מערכת כזו בטלפון סלולרי, מחשב לוח, מחשב נייד או אפילו מחשב נייח.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים