פייסבוק תחקור מדוע משתמשים מסתירים פריטים מסוימים מהפיד שלהם

הרשת החברתית מבקשת לדעת מה הגולשים בה אוהבים לראות בעמוד הראשי שלהם - ומה לא ● בקרוב היא תבקש מהם לציין זאת באמצעות מנגנון משוב מיוחד ● המשוב יסייע לחברה להגביל חשיפה לתכנים מסוימים ולהצמיד מודעות רלוונטיות יותר לתכנים

מוחקים - ומתגלים. פייסבוק

אחד האתגרים הגדולים שעמם מתמודדת פייסבוק (Facebook) הוא זיהוי הגורמים שתורמים למעורבות של משתמשים – ואלה שמרחיקים אותם. בקרוב תאפשר הרשת החברתית למשתמשים להסביר, באמצעות מנגנון משוב חדש, מדוע פריטים מסוימים בעדכוני החדשות (News Feed) כה מרתיעים אותם, עד שהם טורחים ומסתירים אותם, או בפייסבוקית – עושים להם Hide.

"בחודשים הקרובים נציע אמצעים רבים יותר שיאפשרו למשתמשים להסביר מדוע הם אוהבים – או לא אוהבים – פריטים מסוימים", אמר פיג'י סימו, מנהל מוצר המופקד על מודעות בפייסבוק, על פי ידיעה שפורסמה ב-ABC News. "אנחנו מבקשים לזקק את המידע ולאפשר למשתמשים לציין את הסיבות המדויקות לכך שהם מבקשים להסתיר פריט מידע מסוים".

סימו לא הוסיף פרטים על מנגנון המשוב החדש, אך הבהיר שפייסבוק בוחנת אפשרויות חדשות שיתווספו בקרוב לתפריט ויאפשרו למשתמשים להסביר מדוע פריט מסוים לא מעניין אותם או נתפס בעיניהם כפוגעני. המשוב יסייע לחברה להגביל חשיפה לתכנים מסוימים ולהצמיד מודעות רלוונטיות יותר לתכנים.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. דניאל

    יוזמה מבורכת, לא ברור כיצד היא תורמת לנו בעלי הדפים העסקיים ?

אירועים קרובים