בתוך שלושה חודשים: מוטורולה סולושנס הפחיתה שוב את תחזית המכירות

הכנסות החברה מלקוחות ארגוניים צפויות לרדת בשיעור חד ספרתי נמוך, קבע מנהל הכספים של מוטורולה סולושנס, אד פיצפטריק ● מניות החברה רשמו אמש ירידה של 10% בבורסה לניירות ערך בניו יורק

גרג בראון, יו"ר ומנכ"ל מוטורולה סולושנס

בפעם השנייה תוך שלושה חודשים, הפחיתה מוטורולה סולושנס (Motorola Solutions), הידועה בעיקר כיצרנית של מכשירי קשר, את תחזית המכירות לשנת 2013, בנימוק שהלקוחות העסקיים ממשיכים לדחות רכישות.

הכנסות החברה מלקוחות ארגוניים צפויות לרדת בשיעור חד ספרתי נמוך, קבע מנהל הכספים הראשי של החברה, אד פיצפטריק, בשיחת הוועידה שנערכה לרגל פרסום הדו"חות הכספיים של החברה. הכנסות החברה מלקוחות ארגוניים, שמשקפות כשליש מכלל הכנסותיה, ירדו ברבעון שהסתיים בחודש יוני – רבעון שישי רצוף של ירידות.

"המציאות של הירידה בביקושים בשוק הארגוני אינה ייחודית לנו, ובכל הענף מושפעים מהניהול הזהיר של תקציבי המיחשוב נוכח חוסר הוודאות ברמת המקרו", אמר המנכ"ל, גרג בראון, בשיחת הוועידה.

לעומתו, מייקל ג'נובז, אנליסט מפירמת MKM Partners, סבור כי הבעיה העיקרית של מוטורולה סולושנס אינה הירידה בביקוש במגזר הארגוני, אלא הזמן הארוך שנמשכים הפיתוח וההשקה של מוצרים חדשים. "הדבר מאט את הקצב של קבלת ההחלטות והרכישות", אמר. כדוגמה, ציין ג'נובז את הדחייה של מכשירים המבוססים על מערכות חלונות 8 (Windows 8) של מיקרוסופט (Microsoft) מהרבעון השני של השנה הנוכחית לרבעון הראשון של שנת 2014.

שערן של מניות החברה, התלויה במידה רבה בהזמנות ממשלתיות, ירד אמש (ד') בבורסה לניירות ערך של ניו יורק בשיעור של 10% ובמחזור גדול.

כזכור, בשנת 2011 פיצלה מוטורולה את החטיבה של הטלפונים הסלולריים שנמכרה לגוגל (Google), והפעילות שנותרה רוכזה תחת השם מוטורולה סולושנס. החברה מייצרת, בין השאר, מכשירים ניידים עמידים בתנאים קשים, מחשבי לוח ומוצרי אבטחה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים