משרד הכלכלה יצא במכרז תחזוקה ושיפור מערכות המידע באגף להכשרה מקצועית; ההיקף: מאות אלפי שקלים

החברה שתיבחר עתידה לתת שירותים לכל מערכות הבק אופיס והפרונט אופיס של האגף, שמטפלות בהכשרת כוח אדם, קורסים, הסבות והשמות למשק הישראלי ● אחת הדרישות המרכזיות מהספק שיקבל את העבודה היא הוכחת היכולת שלו לעבוד ולתמוך במערכות סאפיינס ● הסביבה הטכנולוגית בנויה מ-N-TIER, שכבות של נתונים, מודל נתונים ובסיס נתונים של SQL server

רשות לאומית לחדשנות טכנולוגית

משרד הכלכלה פרסם מכרז רחב היקף לקבלת שירותי תחזוקה ושו"ש (ר"ת שיפורים ושינויים) במערכות המיחשוב של האגף להכשרה מקצועית, וכן פיתוח כוח אדם במשרד. היקף המכרז מוערך במאות אלפי שקלים. החברה שתיבחר עתידה לתת שירותים לכל מערכות הבק אופיס והפרונט אופיס של האגף, שמטפלות בהכשרת כוח אדם, קורסים, הסבות והשמות למשק הישראלי.

המשרד מפעיל שני מרכזי מחשבים – בירושלים ובתל אביב. מרכזים אלה נותנים שירותים לאגף ההכשרה המקצועית באתרי המשתמשים ברחבי הארץ, המפעילים רשתות מחשבים, עמדות PC ומסופים. כמו כן, יש לאגף 400 תחנות עבודה פנימיות ועוד 1,000 חיצוניות, שקשורות באמצעות מערכת Application server.

הסביבה הטכנולוגית כוללת בין היתר לוגיקה עסקית של סאפיינס. ממסמכי המכרז עולה, כי אחת הדרישות המרכזיות מהספק שיקבל את העבודה היא הוכחת היכולת שלו לעבוד ולתמוך במערכות סאפיינס, שהן ייחודיות, מובנות ומהוות את אחת מליבות מערכות המיחשוב באגף. מעבר לזה, מצוין במסמכי המכרז שהסביבה הטכנולוגית בנויה מ-N-TIER, שכבות של נתונים, מודל נתונים ובסיס נתונים של SQL server מבית מיקרוסופט (Microsoft).

החלק השני של המכרז כולל שיפורים ושינויים, לשיפור המערכות והבאתן לקדמת הטכנולוגיה. הספק שייבחר יצטרך לספק את הכלים למעקב אחר החברות שמבצעות מיקור-חוץ באגף, שכיום מבוצע על ידי טלדור. לצורך השיפורים והשינויים מתחייב הספק להחזיק לפחות חמישה אנשים באתר הלקוח, בנוסף לתמיכה 24 שעות ביממה שבעה ימים בשבוע, בכל הארץ.

גורמים המעורבים בנושא אמרו, כי למכרז צריכות לגשת חברות שיש להן ניסיון והתמחות בתמיכה במערכות סאפיינס, כשבולטות בהן חברות כמו אלי קורן, קבוצת יעל תוכנה ומטריקס.

המועד האחרון להגשת ההצעות הוא ה-31 ביולי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים