ההפסד הנקי של פריסקייל הכפיל את עצמו; ההכנסות עלו בפחות מ-1%

החברה סגרה את הרבעון השני של 2013 עם הפסד נקי בסך 65 מיליון דולרים ● ההכנסות עמדו על מעט יותר ממיליארד ● הגידול החד בהפסד הנקי הושפע מהעלייה הבולטת בהוצאות המימון, שזינקו ב-35% ל-184 מיליון דולרים

פריסקייל (Freescale) רשמה ברבעון השני של 2013 תוצאות רעות, בפרט ברווחיות, לאחר שההפסד הנקי של החברה כמעט הכפיל את עצמו. גם בסעיף ההכנסות רשמה החברה תוצאות לא מזהירות, עם גידול של פחות מ-1%.

על פי הנתונים, ההכנסות הרבעוניות של החברה גדלו ב-0.87% בלבד ועמדו על 1.04 מיליארד דולרים לעומת 1.03 מיליארד ברבעון השני של 2012. ההפסד הנקי זינק ב-91.18% ועמד על 65 מיליון דולרים בהשוואה ל-34 מיליון. ההפסד הנקי למנייה צמח ב-78.57% ל-0.25 דולרים אל מול 0.14 דולרים. הסיבה לעלייה הדרסטית בהפסד הנקי היא הגידול הבולט – של 35.3% – שרשמה החברה בהוצאות המימון שלה. אלה עמדו על 184 מיליון דולרים לעומת 135 מיליון.

עוד עולה מהדו"חות, כי ההוצאות הגולמיות של פריסקייל גדלו ב-1.36% ל-597 מיליון דולרים בהשוואה ל-589 מיליון, הרווח הגולמי עלה ב-0.23% ל-441 מיליון דולרים אל מול 440 מיליון והרווח הגולמי השולי הגיע ל-42.49% לעומת 42.76%.

בסעיפים התפעוליים רשמה החברה במהלך הרבעון תוצאות מעורבות: ההוצאות התפעוליות ירדו ב-3.66% ל-316 מיליון דולרים בהשוואה ל-328 מיליון, מה שהעלה את הרווח התפעולי ב-11.6% ל-125 מיליון דולרים אל מול 112 מיליון.

גרג לוו, נשיא ומנכ"ל פריסקייל, אמר ש-"באופן כללי, הביצועים הפיננסיים הרבעוניים שלנו היו טובים ואנחנו ממשיכים להגדיל את המכירות. החברה עדיין נמצאת בתחילתו של יישום התוכנית העסקית שלה, אולם אנחנו כבר רואים סימנים חיוביים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים