תוכן שיווקי

בעקבות אירוע | מטריקס ו-BMC נכנסות לעולם הביטחוני

חברת מטריקס, נציגתה של חברת BMC Software בישראל, נכנסת לשוק הביטחוני עם פתרונות BMC באמצעות שימוש בכספי סיוע חוץ (FMS) ● שוחחנו עם יורם אלול, מנהל איזור ישראל ותורכיה ב-BMC, על המהלך המשמעותי הזה

28/07/2013 12:54

מדוע החלטתם להיכנס לתחום ולמה דווקא כעת?
"האפשרות להיכנס לשוק הביטחוני לא הייתה פתוחה בפנינו עד היום. כעת, כניסתנו לשוק זה התאפשרה באמצעות שימוש בכספי סיוע חוץ (FMS). המהלך התאפשר בשל הסכם שעשתה BMC עם חברת LSY International Inc האמריקאית".

מה מציעים פתרונות BMC לשוק הביטחוני?
"פתרונות התוכנה של BMC מאפשרים לארגוני הביטחון, שיש להם מערכי מיחשוב גדולים לנהל את שרותי המיחשוב שלהם בצורה יעילה וחסכונית יותר ובאוטומציה מלאה. הפתרונות של BMC מאפשרים גישה מקיפה ופלטפורמה אחודה שתסייע לארגונים אלה לצמצם את עלויות ה-IT ולהפחית סיכונים. בנוסף לפעולות הניטור והבקרה הפתרונות שלנו משמשים לניהול יעיל יותר של ענן פרטי, ציבורי והיברידי באמצעות פורטל המשמש להגדרה אוטומטית של משאבים בצורה פשוטה עבור משתמשים שאינם מנהלי רשת. אחד היתרונות במערכת הזאת היא היכולת לתת מענה לדרישות IT משתנות כפי שקורה לרוב בסביבה מבצעית. במקום להקצות מראש תשתיות גדולות שעובדות בנצילות נמוכה, המערכת מספקת למנהל הענן פורטל אחד מרכזי, כאשר בפועל מאחוריו יכולה להיות תשתית מבוזרת על פני מספר חוות שרתים שונות".

איזה יתרונות מציעים פתרונות אלו דווקא לחברות ביטחוניות?
"פתרונות data center automation וניהול ענן של BMC מאפשרים להיענות לאתגר העומד היום בפני הצבא וארגוני הבטחון בנוגע לייעול תהליכים ואופטימיזציה של עלויות משאבי ה-IT. הפתרונות שלנו יודעים להיענות לאתגרים אלה, תוך יכולת לעמוד בדרישות המבצעיות הגדולות. היתרונות של פתרונות אלו עבור חברות בטחוניות כוללים קישוריות של המערכת לכל סוגי התשתיות הווירטואליות בהן משתמש הארגון, עובדה המאפשרת גמישות בהיבטים של רכש IT, כלים להטמעה מהירה של יישומים חדשים בארגון, אפשרות להתחשבנות פנים ארגונית עבור השימוש בתשתיות IT, וניהול נכסי IT מסוגים שונים כמו מעליות, יחידות מיזוג אוויר והתקנים ניידים. בארה"ב הפתרונות שלנו מוטמעים בארגוני בטחון גדולים צבא האמריקאי וגם בנאס"א".

כיצד אתם נערכים לתמוך בארגוניים הבטחוניים שיטמיעו את המערכות שלכם?
"מטריקס ו-BMC עובדות יחד בישראל למעלה מ-20 שנה ומעסיקות כ-100 מומחי BSM ו-ITIL בחטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס. הצוות הגדול והמקצועי הזה יתמוך גם בגופים הביטחוניים שיטמיעו את הפתרונות שלנו, החל באפיון ארכיטקטורה, הטמעה, ועד שירות ותמיכה 24 שעות 7 ימים בשבוע. ב-4 שנים האחרונות זכינו יחד במרבית פרויקטי ה-BSM בארץ. לפי סקרי אנאליסטים בינלאומיים – גרטנר ופורסטר ו-STKI בישראל, מדורגת BMC ב-2013 כמובילה בתחום ה-ITSM".

אירועים קרובים