תוכן שיווקי

VMware מחממת מנועים לקראת VMworld 2013 – כנס הענק העולמי שנערך בארה"ב זו הפעם העשירית

29/07/2013 04:50

בעוד כחודש זה יקרה: ענקית הווירטואליזציה ותשתיות הענן VMware תפתח את כנס הענק השנתי שלה, VMworld 2013, במרכז הכנסים המפואר של סן פרנסיסקו, קליפורניה. האירוע, שיציין השנה עשור לקיומו בארצות הברית, צפוי למשוך כ-21 אלף משתתפים, רובם מקצועני IT ומובילי תעשייה, שידונו במגמות ובטכנולוגיות שיאפיינו את השנה הקרובה. הכנס, שייערך בין ה-25 ל-29 באוגוסט, יהיה VMworld הגדול ביותר שערכה החברה עד כה.

ב-VMware מסבירים, כי בעידן שבו הלחצים להקטנת עלויות תשתיות ה-IT הולכים וגוברים, והנהלות הארגונים דוחפות להגדלת הערך התחרותי, האג'ליות והניידות – אין ספק שהשתתפות ב-VMworld 2013 היא חובה. כך, למשל, מציע VMworld כ-350 מושבים טכניים ומעבדות Hands-On, שיציגו את הטכנולוגיות החדשות והעתידיות בתחומים כמו וירטואליזציית האחסון בדטה-סנטר, רישות, אבטחת מידע, ניהול, ניידות ושירותי ענן היברידיים.

בתערוכת הענק שתיערך במסגרת VMworld, יוכלו המשתתפים להשוות זה לצד זה את הטכנולוגיות והפתרונות שמציעים כ-275 ספקי מיחשוב וחברות טכנולוגיה שייקחו חלק בכנס. השוואת ההיצע של החברות השונות בזמן אמת ובחדר אחד, היא הדרך הטובה ביותר להבדיל בין אופנה ובין מציאות – כדי לקבל החלטות טכנולוגיות נכונות יותר.

ב-2004, כשערכה VMware את כנס VMworld הראשון, לקחו חלק באירוע כ-1,600 משתתפים בלבד. עם זאת, הנושאים בהם דנו אז משקפים את האופן בו התפתחה התעשייה כולה. בכנס VMworld הראשון, למשל, עוד עסקו הדיונים בתועלות שבווירטואליזציה, בעוד שהיום הם ברורים לכולם. כך, גם נושאי הדיון הוסטו לכיוון Best Practices וניצול נכון יותר של טכנולוגיות וירטואליזציה לפישוט מערך ה-IT הארגוני והנעת שגשוג עסקי.

ב-VMworld, מבטיחים ב-VMware, יקבלו המשתתפים את הכלים לפישוט דרמטי של מערך ה-IT הארגוני ויצירת ערך עסקי ותחרותי חסר תקדים.

מערכת אנשים ומחשבים תסקר את האירוע בזמן אמת מסן פרנסיסקו. שריינו עכשיו את מקומכם במוסף מיוחד שיפורסם ב-InformationWorld בעקבות כנס הענק. לפרטים נוספים: אוה שקלאר – 03-7330713

אירועים קרובים