תוכן שיווקי

בעקבות אירוע | נט-אפ דורגה במקום העבודה השלישי הטוב ביותר באירופה מטעם Great Place to Work Institute

29/07/2013 13:26

נט-אפ (NetApp) דורגה במקום השלישי והיוקרתי בתחרות מקום העבודה הטוב באירופה, שנערכה על ידי Great Place to Work Institute. בכך הצטרפה לרשימת עילית של 25 חברות גלובליות שזכו להכרה והוקרה של עובדיהן, עבור התרבות הארגונית ואיכות סביבת העבודה.

שלומי פרייס, מנכ"ל נטאפ ישראל, אמר כי "יצירת סביבת עבודה, המאפשרת חדשנות ושגשוג של עובדינו, מסייעת לשותפים וללקוחות החברה בכל רחבי העולם לגבור על מתחריהם ולהאיץ קדימה את פעילותם העסקית. נט-אפ מחויבת בבניית חברה גלובלית לדוגמה עם תרבות ארגונית ייחודית, שמעריכה יצירתיות, עבודת צוות, תקשורת פתוחה, מנהיגות, כושר הסתגלות וחדשנות. העובדים שלנו, החיים ופועלים על-פי ערכים אלה, מאפשרים לחברה לפתח, לייצר ולספק מוצרים ושירותים המסייעים לשותפים וללקוחות להאיץ את פעילותם העסקית באמצעות שיפור הגמישות ויעילות ה- IT".

פרייס הוסיף, כי "התרבות הארגונית של נט-אפ היא המקור להיותה חברה שונה ויוצאת דופן. זו הסיבה לכך שהחברה מטפחת ומקיימת את תרבותה הארגונית ומודדת את ערכיה מול מקומות העבודה הטובים בעולם. ה- Great Place to Work Institute אוסף משוב מהעובדים, מזהה תחומים בהם נדרש שיפור וקובע מטרות גבוהות עבור הארגון. דרוג זה של החברה ברשימת 'מקומות העבודה הרב-לאומיים הטובים ביותר' מצטרף לרשימת הדירוגים בהם זכינו במקומות רבים בעולם, אשר ממחישים את המחויבות של נט-אפ לערכיה ותרבותה הארגונית, כבסיס להיותה מקום עבודה נהדר".

אירועים קרובים