זינוק ברווח הנקי של בבילון: צמח ב-75% ל-40 מיליון שקלים

החברה רשמה ברבעון השני עלייה בולטת גם ברווח התפעולי, שזינק ב-69% ל-47 מיליון שקלים ● ההכנסות, לעומת זאת, רשמו עלייה מתונה, של מעט יותר מ-2% ● אלון כרמלי, מנכ"ל בבילון, אמר ש-"השוק בו אנחנו פועלים צועד לכיוון של מיזוגים ורכישות ואנחנו מכירים ובוחנים כל העת אפשרויות מעניינות בתחום"

אלון כרמלי, לשעבר מנכ"ל בבילון

בבילון (Babylon) השיגה ברבעון השני של השנה עליות בולטות ברווחיות – כך עולה מהדו"חות שהגישה החברה הבוקר (ב'). הרווח הנקי שלה זינק ב-75% והרווח התפעולי – ב-69%. ההכנסות, לעומת זאת, רשמו עלייה מתונה, של 2.3%.

על פי התוצאות, הרווח הנקי הרבעוני של החברה הסתכם ב-40.2 מיליון שקלים לעומת 23 מיליון והרווח התפעולי שלה עמד על 47.2 מיליון שקלים בהשוואה ל-27.8 מיליון. ההכנסות הסתכמו ב-162.9 מיליון שקלים אל מול 159.2 מיליון. בבילון חילקה בדו"חות את ההכנסות לפי הלקוחות העיקריים שלה. מהחלוקה עולה, כי היא רשמה ירידה תלולה בהכנסות מגוגל (Google), שעמדו ברבעון על 43% בהשוואה ל-84% ברבעון השני של 2012 ו-66% ברבעון הראשון של השנה הנוכחית, לעומת עלייה בולטת בהכנסות מיאהו! (!Yahoo), שהגיעו ל-32% אל מול פחות מ-10% ברבעונים הקודמים. 25% מהכנסותיה ברבעון המדווח הגיעו משותפים וממקורות הכנסה אחרים.

נתונים נוספים מעלים, כי ההוצאות הגולמיות של החברה קטנו ב-16.67% לשני מיליון שקלים לעומת 2.4 מיליון, הרווח הגולמי גדל ב-2.61% ל-160.9 מיליון שקלים בהשוואה ל-156.9 מיליון והרווח הגולמי השולי הגיע ל-98.77% אל מול 98.47%. ההוצאות התפעוליות זינקו ב-42.55% ועמדו על 13.4 מיליון שקלים לעומת 9.4 מיליון.

אלון כרמלי, מנכ"ל בבילון, מסר ש-"ברבעון המדווח התמקדנו בגיוון מקורות ההכנסה ובניתוח נתוני השוק הרלוונטיים. אנחנו מצפים לעלייה משמעותית בהשקעה ברכישת משתמשים חדשים במחצית השנייה של השנה, תוך התבססות על הניסיון וניתוח הנתונים שביצענו במחצית הראשונה".

הוא הוסיף, כי "אנחנו מעריכים ששוק החיפוש בו אנחנו פועלים צועד לכיוון של מיזוגים ורכישות. שחקנים חדשים נוספים מדי יום, רבים מהם חברות אינטרנט ישראליות, ואנחנו מכירים ובוחנים כל העת אפשרויות מעניינות לשיתופי פעולה ולרכישות. האמונה שלנו היא שבמיצוי פוטנציאל שיתופי הפעולה נוכל לבסס עוד יותר את מעמדה של בבילון בתעשייה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים