מדיה-טק השיקה פתרון שמאפשר שילוב של שלושה כרטיסי SIM במכשיר אחד

הפתרון מיועד לכרטיסי SIM בתקשורת סלולרית בדור שלישי ומאפשר לכל אחד מהם לקבל שיחות, להעביר נתונים, לשלוח מסרונים ולהישאר במצב המתנה ללא תלות בכרטיסים האחרים ● החברה טוענת שהוציאה את המוצר בעקבות דרישה הולכת וגוברת מלקוחות בשווקים מתפתחים

עד כה, מספר כרטיסי ה-SIM המקסימלי שניתן היה לשלב זה לצד זה במכשיר אחד עמד על שניים. מדיה-טק (MediaTek) הולכת צעד אחד קדימה ומציעה מכשיר בו ניתן לשלב שלושה כרטיסי SIM. החברה, שמתמחה בתכנון שבבים לתחום הטלפוניה, טוענת שהאפשרות הזו נוספה לאור דרישה הולכת וגוברת למכשירים מרובי כרטיסים אלה בשווקים המתפתחים. ואמנם, הפתרון כבר מופץ בברזיל, במכשירי Optimus L4II של LG.

הפתרון החדש של מדיה-טק מיועד לכרטיסי SIM בתקשורת סלולרית בדור שלישי. במסגרתו, כל אחד מהכרטיסים יכול לקבל שיחות, להעביר נתונים, לשלוח מסרונים ולהישאר במצב המתנה ללא תלות בכרטיסים האחרים. למרות זאת, הוא לא צורך חשמל בצורה מוגברת, כך שחיי הסוללה אמורים להיות זהים כמעט לחלוטין לאלה של מכשיר דומה עם כרטיס SIM בודד.

לפי מדיה-טק, מדובר במוצר מוכן לשימוש אותו היא יכולה לשווק לכל יצרן טלפונים. זאת, מאחר שהיא מספקת יחד עם המוצר ממשק משתמש מלא שיכול לאפשר למשתמש הקצה לכבות או להפעיל את היכולת להשתמש בריבוי כרטיסי SIM.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. שלום

    פתרון ישן ונפוץ. יש חברות שמספקות מספרים בלי הגבלה על הסים. למשל http://www.truphone.com/ROW/

אירועים קרובים