קבוצת יעל תשווק את כלל פתרונות האנטרפרייז של גוגל

הסכם שיתוף פעולה בין החברות מרחיב את היצע הפתרונות אותם משווקת קבוצת יעל, ועתה תשווק האחרונה גם את פלטפורמת הענן של גוגל, שהושקה באחרונה בעולם ● מדובר בתשתית ענן אלסטית המיועדת לבניית יישומים, אחסון, הפצת תכנים וניתוח נתונים

רבעון שיא. קבוצת יעל

קבוצת יעל תשווק ותטמיע את Google cloud platform – פלטפורמת הענן של גוגל (Google). במסגרת ההסכם שנחתם בין שתי החברות, תשמש יעל כשותף אנטרפרייז של גוגל לתחום הטמעת פתרונות הענן, החיפוש הארגוני והמיחשוב המשרדי בענן.

קבוצת יעל משמשת כשותפה של גוגל בישראל וכמשווקת של Google Applications. ההסכם החדש מרחיב את שיתוף הפעולה בין שתי החברות, ומסמיך את יעל לשווק ולהטמיע את כלל פתרונות האנטרפרייז של גוגל, כולל פלטפורמת הענן ופתרונות הענן החדשים שהושקו באחרונה בעולם.

Google cloud platform היא תשתית ענן אלסטית המיועדת לבניית יישומים, אחסון, הפצת תכנים וניתוח נתונים (Big Data). הפלטפורמה מיועדת למשתמש בודד או למיליוני משתמשים בו זמנית.

ואדים חשנסקי, מנהל הטכנולוגיות הראשי של קבוצת יעל: "גוגל היא חברה שצמחה מתוך הענן, כלומר – התשתית שלה מותאמת בצורה טובה להתמודדות עם נפחי נתונים עצומים ומורכבות של יישומים בענן". הוא ציין כי "פלטפורמת הענן של גוגל מותקנת בארגונים רבים ומריצה מיליוני יישומים אצל לקוחות עסקיים בארץ ובעולם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים