IFN תקים מערכת ניהול מסמכים של פיילנט-יבמ לחברת הביטוח שירביט; ההיקף: מאות אלפי שקלים

המערכת מבוססת על תשתית FileNet P8 Content Manager של יבמ ועל מוצר DriveU, פרי פיתוח של IFN ● היא תמכן את ארכיון המסמכים ותאפשר לעובדי שירביט המטפלים בתביעות לנהל את תיקי המבוטח, פוליסות וכן תביעות, באמצעות תהליכי עבודה ממוחשבים ● בשלב הראשון, החל מעוד חודשיים, המערכת תשרת את עובדי מחלקת התביעות של שירביט ובהמשך השנה היא תורחב למחלקות נוספות

IFN מקבוצת יעל החלה בהקמת מערכת ארכיון וניהול מסמכים ממוחשב בחברת הביטוח שירביט, בשיתוף צוותי הפיתוח של החברה. הפרויקט יהיה מבוסס על כלי פיילנט-יבמ (FileNet-IBM) והיקפו הכספי עומד על מאות אלפי שקלים.

עליית המערכת לאוויר צפויה בעוד חודשיים, כאשר בשלב הראשון היא תשרת עשרות משתמשים במחלקת התביעות של שירביט ולאחר מכן, בהמשך השנה, היא תורחב לכלל המחלקות בחברת הביטוח.

הפתרון הותאם לצרכים של שירביט תוך מענה לדרישות הרגולציה והוא מבוסס על תשתית FileNet P8 Content Manager של יבמ ועל מוצר DriveU, פרי פיתוח של IFN. המערכת תמכן את ארכיון המסמכים ותאפשר לעובדי שירביט המטפלים בתביעות לנהל את תיקי המבוטח, פוליסות וכן תביעות, באמצעות תהליכי עבודה ממוחשבים. היא תהווה פתרון כולל לשליפה ואחזור של מיליוני מסמכים בפורמטים שונים מארכיוני המחלקות השונות, דוגמת תביעות, גבייה וקשרי לקוחות. מערך המוצרים של יבמ שיוטמע בשירביט יאפשר הסבות מארכיונים, טעינות אצווה מסיביות של מסמכים, ניהול מסמכים, חיפוש ואחזור טקסט, ממשקים למערכות תפעוליות קיימות, פתרונות סריקה ומפתוח וכן מנועי OCR למפתוח אוטומטי של מסמכים סרוקים.

גיל ספיר, מנכ"ל שירביט, אמר ש-"מיחשוב המערכת הוא נדבך נוסף בהשקעות שאנחנו מבצעים ב-IT, במטרה להקים בסיס אחיד לניהול תיקי המבוטחים שלנו. הפתרון יאפשר לנו גמישות בהיענות לצרכי הארגון בשנים הקרובות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים