מג וויטמן: "HP חייבת להיות בשוק הסמארטפונים"

"מדובר בהמשך של תחום המיחשוב, בין אם זה תחנות עבודה, מחשבים שולחניים, ניידים או מחשבים היברידיים, טאבלטים או סמארטפונים", אמרה וויטמן, מנכ"לית החברה ● לדבריה, סיבה נוספת בגינה HP רוצה להתבלט בשוק הסמארטפונים היא ש-"במדינות רבות, הנייד עשוי להיות עבור אנשים רבים מכשיר המיחשוב היחיד" ● היא ציינה ש-HP כבר עושה צעדים בכיוון ועובדת על "סדרה של מכשירים ניידים מעניינים מאוד"

בקרוב תתפצל גם היא. מג ויטמן, יו"ר ומנכ"לית HP

למרות הכישלון המהדהד בהפיכת מערכת ההפעלה WebOS שרכשה לערוץ רווחי (דבר שהתרחש לפני בואה לחברה), נראה שמנכ"לית HP, מג וויטמן, נחושה להניע את חברת הענק שבראשה היא עומדת לעבר עסקי הסלולר הרווחיים.

בראיון שהעניקה לוול-סטריט ג'ורנל (Wall Street Journal) היא העלתה את הנושא למרכז הבמה ואמרה שבטווח הארוך, שוק הסמארטפונים הוא מרכזי עבור HP. "אנחנו חייבים להיות בשוק הזה, משום שהוא המשך של תחום המיחשוב, בין אם זה תחנות עבודה, מחשבים שולחניים, ניידים או מחשבים היברידיים, טאבלטים או סמארטפונים", אמרה.

וויטמן ציינה ש-"מעולם לא כינינו את עסקינו 'עסקי ה-PC'. אנחנו מכנים את התחום 'קבוצת מערכות אישיות'. במדינות רבות, הנייד עשוי להיות עבור אנשים רבים מכשיר המיחשוב היחיד, ואנחנו חייבים להיות שם". אולם, היא הדגישה, כי "אנחנו צריכים לחשב היטב את צעדינו, כדי לא להפסיד הרבה כסף".

לדברי וויטמן, היא כבר עושה צעדים בכיוון בכך שהיא פועלת להרחבת קו מוצרי הניידות של HP עם "סדרה שלמה של מכשירים ניידים מעניינים מאוד". היא הזכירה את ה-ElitePad 900, שמיועד לשוק העסקי ואת המחשב ההיברידי Envy x2.

HP נמצאת בעמדה טובה בנושא מבחינת החומרה, אך מבחינת התוכנה היא עדיין צריכה להוכיח את עצמה. מחכה לה מאבק קשה מאוד לטפס למקום גבוה, בהתחשב במכשירים ובשירותים המתחרים שכבר קיימים בשוק. מסיבה זו, וגם מסיבות אחרות, HP עשויה לבדל את עצמה בשוק הרווי במכשירי אנדרואיד (Android) באמצעות בחירה והעדפה בפלטפורמה צומחת, כמו חלונות פון 8 (Windows Phone 8) או מוזילה OS. גישה זו עשויה לסייע לה בהתמודדות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים