גולשים קוראים להנהלת טוויטר להקל את הדיווח על בריונות ברשת

יותר מ-30 אלף גולשים בריטים חתמו על עצומה שקוראת להנהלת טוויטר להעמיד לרשות המשתמשים לחצן לדיווח מיידי על בריונות ברשת החברתית ● העצומה פורסמה לאחר שפעילה פמיניסטית קיבלה איומים באונס בעקבות בקשה שלה מהבנק המרכזי של בריטניה להטביע את דמותה של ג'יין אוסטן על שטר חדש ● מטוויטר נמסר, כי היא בוחנת דרכים להיענות לבקשה

גולשים רבים קוראים לטוויטר (Twitter) להקל על המשתמשים לדווח על בריונות ברשת. יותר מ-30 אלף גולשים בריטים חתמו על עצומה בעניין לאחר שפעילה פמיניסטית טענה שקיבלה איומים חוזרים ונשנים באונס באמצעות הרשת החברתית.

על פי העצומה, הפעילה, קרוליין קריאדו-פרז, קיבלה את האיומים לאחר שהפעילה שדולה שקראה לבנק המרכזי של בריטניה להטביע את דמותה של הסופרת ג'יין אוסטן על שטר חדש של 10 ליש"ט, בטענה שהייצוג של נשים על שטרות בבריטניה חסר.

הגולשים קוראים לטוויטר להעמיד לרשות משתמשי האתר לחצן לדיווח מיידי על בריונות ברשת. חלק מהם אף קראו לשביתת מחאה שבמסגרתה במשך יום אחד הם לא יגלשו בטוויטר, לא יצייצו ולא יעקבו אחרי מצייצים, משום שלטענתם החברה לא פועלת לתקן את הבעיה.

טוני וונג, מנהל טוויטר בבריטניה, אמר שבחברה בוחנים בימים אלה דרכים להקל את הדיווח על בריונות ברשת והבטיח שהיא תשעה מיד כל חשבון שבעליו יפר את כללי השימוש. לדבריו, "אנחנו מתייחסים לבריונות ברשת במלוא הרצינות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים