לקראת ביקור אובמה: אמזון הכריזה על תנופת גיוס עובדים

הנהלת החברה ידעה על כוונתו של הנשיא האמריקני לנאום בביקורו במחסניה בטנסי על משרות בארצות הברית, צמיחה ותחרותיות - והודיעה על גיוס של כ-5,000 עובדים ● העובדים יגויסו ל-17 מרכזים לוגיסטיים של אמזון ברחבי ארצות הברית ויעלו את מספר העובדים במרכזים הללו בכרבע

אמזון (Amazon) הכריזה היום (ב') על גיוס נרחב של עובדים, לקראת ביקורו מחר של נשיא ארצות הברית, ברק אובמה, במחסניה בטנסי. אובמה אמור לנאום בביקור על משרות בארצות הברית, צמיחה ותחרותיות.

החברה מעוניינת לאייש יותר מ-5,000 משרות מלאות ב-17 מרכזים לוגיסטיים שלה ברחבי ארצות הברית. מדובר בגידול של כ-25% במספר העובדים במרכזים הללו, שעומד כיום על 20 אלף.

בשנים האחרונות הגדילה אמזון את מספר המרכזים הלוגיסטיים כדי לפעול קרוב יותר לבתי הלקוחות, לצמצם את עלויות המשלוח ולהאיץ את האספקה. העובדים שיגויסו יעסקו באיסוף הזמנות, אריזה ומשלוח, לצד הרובוטים שנעים ברחבי המחסנים.

מתוך שאיפה למשוך עובדים הכריז בשנה שעברה מנכ"ל אמזון, ג'ף בזוס, על תוכנית מיוחדת שבמסגרתה תשלם החברה אלפי דולרים לעובדי מחסן שיעברו קורסים טכניים באזורים מבוקשים במקצועות של הנדסה, טכנולוגיות מידע, תחבורה וחשבונות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים