תוכן שיווקי

VMworld 2013: חברות ה-IT המובילות בעולם פרסו את חסותן על אחד האירועים הגדולים של השנה

30/07/2013 06:56

אחד המדדים לבדיקת חשיבותו של אירוע גדול בתעשייה, הוא מי פרס עליו חסות. עם רשימת נותני חסות שכוללת את החברות הגדולות, המובילות והמפורסמות ביותר בענף ה-ICT העולמי – אין ספק ש-VMworld 2013 מתברג גבוה בדירוג החשיבות הבינלאומי.

האירוע, שיציין השנה עשור לקיומו בארצות הברית, צפוי למשוך כ-21 אלף משתתפים, רובם מקצועני IT ומובילי תעשייה, שידונו במגמות ובטכנולוגיות שיאפיינו את השנה הקרובה. הכנס, שיהיה VMworld הגדול ביותר שערכה החברה עד כה, ייערך בין ה-25 ל-29 באוגוסט בסן פרנסיסקו, קליפורניה.

את חסות ה-"יהלום" היוקרתית על הכנס פרסו השנה ענקית הטלקום סיסקו (Cisco), ענקית המיחשוב דל (Dell), החברה האם של VMware ומי שהתפתחה מאחסון בלבד לניהול כולל של הנתונים בארגון – EMC, מתחרתה הגדולה של זו האחרונה וענקית אחסון בפני עצמה – נט-אפ (NetApp) וענקית ה-IT הגלובלית, HP.

בחסות ה-"פלטינה" ניתן למצוא שמות כמו Brocade, היטאצ'י דטה סיסטמס (Hitachi Data Systems), קומוולט (CommVault) וטרנד מיקרו (Trend Micro). נותני חסות נוספים בקטגוריה הזו הם ענקית הם F5, אינטל (Intel), ג'וניפר נטוורקס (Juniper Networks), סימנטק (Symantec) ועוד.

בין העשרות הרבות של נותני החסות בולטים שמות נוספים, דוגמת AT&T, פוג'יטסו (Fujitsu), סנדיסק (Sandisk), סמסונג (Samsung), אווייה (Avaya), חברת התוכנה BMC, סיטריקס (Citrix), יבמ (IBM), לנובו (Lenovo), מלאנוקס (Mellanox), ווסטרן דיגיטל (Western Digital), קספרסקי (Kaspersky Lab), מק'אפי (McAfee), פאלו אלטו (Palo Alto Networks) ועוד רבים אחרים.

בתערוכת הענק שתיערך במסגרת VMworld, יוכלו המשתתפים להשוות זה לצד זה את הטכנולוגיות והפתרונות שמציעים כ-275 ספקי מיחשוב וחברות טכנולוגיה שייקחו חלק בכנס. השוואת ההיצע של החברות השונות בזמן אמת ובחדר אחד, היא הדרך הטובה ביותר להבדיל בין אופנה ובין מציאות – כדי לקבל החלטות טכנולוגיות נכונות יותר.

ב-VMworld, מבטיחים ב-VMware, יקבלו המשתתפים את הכלים לפישוט דרמטי של מערך ה-IT הארגוני ויצירת ערך עסקי ותחרותי חסר תקדים.

מערכת אנשים ומחשבים תסקר את האירוע בזמן אמת מסן פרנסיסקו. שריינו עכשיו את מקומכם במוסף מיוחד שיפורסם ב-InformationWorld בעקבות כנס הענק. לפרטים נוספים: אוה שקלאר – 03-7330713

אירועים קרובים