סמסונג ממשיכה ללעוג לאפל: מקטינה את משתמשי ה-iPhone ומציגה אותם כנראים פחות טוב

בפרסומת שהעלתה לאוויר הולכת החברה הדרום קוריאנית על המראה ומציגה את המשתמשים במכשיר שלה כצעירים וחתיכים לעומת המשתמשים במכשיר של אפל, שנראים מבוגרים יותר ומקריחים ● בעלי הטורים לא ממש אוהבים אותה בטענה שהיא מחוכמת פחות מפרסומות קודמות של סמסונג נגד אפל ולא באמת מצחיקה

סמסונג (Samsung) ממשיכה ללעוג לאפל (Apple) בפרסומות: אחרי שהעלתה לאוויר סרטון בו מנסה בחור להשתמש בתפוח כבמכשיר סלולרי ולא מצליח, היא בחרה הפעם להקטין את המשתמשים ב-iPhone ולהציג אותם כאנשים שלא נראים טוב לעומת משתמשי הגלקסי S4 החתיכים.

החברה הדרום קוריאנית מתבססת על מקרים שקורים לעתים קרובות, בהם אנשים מסיטים את המבט אל עבר היושבים לצידם, שמשתמשים בגאדג'ט החדש או צופים בסרטון במכשיר הסלולרי שלהם. בפרסומת הנוכחית, שמתרחשת במטוס, נראה בחור בעל מראה מצודד צופה בסרטון במכשיר הגלקסי S4 שלו, בעוד שהיושב לצדו, שנראה מבוגר יותר ובעל מראה הרבה פחות טוב, מנסה להשתמש במכשיר ה-iPhone שלו – ללא הצלחה. לאחר מכן, בעקבות שיחה ביניהם, לוקח בעל ה-iPhone את הגלקסי S4 של שכנו במטוס ומתרווח במושב שלו.

בעלי הטורים לא ממש אוהבים את הפרסומת החדשה. כריס מטיז'יק, בעל טור ב-cnet, טוען שהיא מחוכמת פחות מפרסומות קודמות של סמסונג נגד אפל ולא באמת מצחיקה. "זה נראה כאילו יש עייפות בקרב בין iPhone 5 לגלקסי S4", כתב. לוק הופוול מגיזמודו (Gizmodo) הגדיל והודיע שהוא שונא את כל הדמויות בפרסומת. הוא טען שמטוסים הם גם ככה מקום מפחיד וכתב: "הבה לא נעודד אנשים להיות אידיוטים באמצעות פרסום".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים