דו"ח: טאבלטים מבוססי אנדרואיד נמכרים פי שניים יותר ממכשירי iOS

חברת המחקר Strategy Analytics מדווחת, כי ברבעון השני של שנת 2013 הגיע הנתח של מחשבי לוח עם מערכות אנדרואיד ל-67% מהשוק העולמי לעומת 28% של מכשירים מבוססי מערכת ההפעלה של אפל ● החברה מעריכה כי מכשיר ה-iPad מיני ישפר את תוצאותיה של ענקית הטכנולוגיה

עד לא מכבר נחשבו מחשבי iPad למוצרים הדומיננטיים בשוק של מחשבי הלוח, אם לא הבלעדיים. אולם, היצרניות של מכשירי אנדרואיד (Android) מיהרו להדביק את הפער, במידה רבה הודות לשני מותגים שהופיעו בשנתיים האחרונות – Kindle Fire של אמזון (Amazon) ו-Nexus 7 של גוגל (Google).

חברת המחקר Strategy Analytics מדווחת, כי ברבעון השני של שנת 2013 הגיע הנתח של מחשבי לוח עם מערכות אנדרואיד ל-67% מהשוק העולמי. הנתח של מחשבי לוח עם מערכות iOS ירד ל- 28% וזה של מחשבי לוח עם מערכות חלונות (Windows) ירד ל-4.5%. המספר הכולל של היחידות שנמכרו בתקופה זו עמד על 51.7 מיליון, בהשוואה ל-36.1 מיליון ברבעון המקביל אשתקד.

למרות שבמספר הכולל של מחשבי iPad שנמכרו ברבעון חלה ירידה של 14% בחישוב שנתי, מעריך פיטר קינג, המנהל המופקד על חקר השוק של טאבלטים ב-Strategy Analytics, כי הודות להשקה של מחשבי iPad Mini, שלא היו זמינים בשנה שעברה, תצליח אפל (Apple) לשפר את התוצאות השנה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים