דיווחים: הגרסה החדשה של iOS תכלול סורק לטביעות אצבע

גרסת הבטה של iOS 7 כוללת קוד חדש לסריקה ביומטרית, אם כי המערכת עדיין לא כוללת ממשק גלוי לעין לסריקה כזו ● בכך עושה הטכנולוגיה הזו צעד נוסף לקראת שילובה בגרסה הסופית של iOS 7 ● עם זאת, יצוין שמרגע שמשולב במערכת הפעלה קוד של תכונה מסוימת יכול לחלוף זמן רב עד שהתכונה אכן תשולב בפועל במכשירים

מזה זמן רב מתרוצצות שמועות על כוונתה של אפל (Apple) לשלב במכשיריה טכנולוגיה לסריקה של טביעות אצבע ונראה שכעת עושה הטכנולוגיה הזו צעד נוסף לקראת שילובה – בגרסה 7 של מערכת ההפעלה iOS.

גרסת הבטה של iOS 7, ששוחררה אתמול (ב'), כוללת קוד חדש לסריקה ביומטרית, אם כי עדיין אין במערכת ממשק גלוי לעין לסריקה כזו. על פי ידיעה שהופיעה בבלוג 9to5Mac, איתר המומחה חמזה סוד תיקייה המכונה BiometricKitUI ובה הנחיות לסריקה של טביעות בוהן של אדם האוחז את המכשיר, בין אם ביד ימין או ביד שמאל.

לפני קרוב לשנה רכשה אפל תמורת 365 מיליון דולרים את Authentec, שמתמחה בפיתוח חיישנים לזיהוי משתמשים על פי טביעות אצבע. עוד לפני שנרכשה, נמנו על לקוחות Authentec החברות LG, סמסונג (Samsung) ומוטורולה (Motorola). במסמכי הרכישה שהגישה לרשויות ציינה אפל, כי בכוונתה לשלב במכשיריה טכנולוגיה לסריקה של טביעות אצבע לצורך זיהוי משתמשים.

יצוין, כי מרגע שמשולב במערכת הפעלה קוד של תכונה מסוימת יכול לחלוף זמן רב עד שהתכונה אכן תשולב בפועל במכשירים. צילום פנורמי, למשל, נכלל בקוד של iOS כבר ב-2011, אך שולב במכשירים רק בסוף 2012.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים