האם MySitter באמת מאפשרת למצוא שמרטף בקלות?

האפליקציה הישראלית MySitter מיועדת לאפשר להורים למצוא בייביסיטר ולברוח קצת מהילדים לבילוי, אבל לפחות בינתיים, לא בטוח שתמצאו בה את מה שרציתם ● האם היא כדאית לשימוש או שרצוי להמשיך בשיטות הישנות למציאת בייביסיטר?

אחת הבעיות המרכזיות בחופש הגדול של הילדים היא דווקא הזמן הפרטי שלנו, ההורים. תודו שהייתם מעדיפים לנצל את הזמן הזה עבור עצמכם או לבילוי עם בן/בת הזוג ולא לריצות אחרי הזאטוטים בין מתקנים או בבריכה. לצאת לסרט, לפאב או למסעדה במקום לשמור שלא יקרה להם כלום ולמלא אחר הרצונות הרבים שלהם. הבעיה היא שהרבה פעמים הסבא והסבתא לא פנויים וההימלטות מצריכה בייביסיטר, כאשר לא תמיד אפשר למצוא אחד כזה, או אחת כזו, בסביבה.

כאן נכנסת לתמונה האפליקציה הישראלית MySitter מבית Appfro, שמנסה לגשר על הפער בין המבקשים, קרי: ביניכם, לבין הבייביסיטרים הפוטנציאליים, ומספקת ממשק שמאפשר להורים לחפש שמרטפים, בעוד שהשמרטפים יכולים להציע בה את שירותיהם. האפליקציה זמינה למשתמשי אנדרואיד (Android) ו-iPhone, היא צבעונית וניתן לומר שהעיצוב שלה ילדותי למדי. טוב שכך.

כשאתם נכנסים לאפליקציה עליכם לבחור האם אתם בייביסיטרים או הורים. בכניסה הראשונה תידרשו, כמובן, לבצע רישום, והוא לא ממש ידידותי. חלק מהשדות לא הגיבו מיד עם המעבר אליהם והתהליך לא היה מספיק חלק כפי שניתן לצפות מתהליך רישום. כך, לדוגמה, צריך לגלול דף תנאי שירות כאורך הגלות עד סופו כדי לסמן אישור, ורק אחר כך ניתן להשלים את הרישום. אם בטעות לוחצים באיזשהו מקום באמצע, "עפים" למסך הראשי.

גם המעבר בין השורות השונות לא היה חלק ולא מספיק אוטומטי. כך, לדוגמה, אם יש שורות מתחת למה שרואים במסך, לא ניתן לגלול את הדף כדי לעבור אליהן ולראות אותן. בעיה אחרת בה נתקלתי היא שבכניסה לאפליקציה אין הצעה לשלוח את השם והסיסמה באי-מייל.

אחרי שמתגברים על תהליך הרישום עוברים להכנסת הנתונים שלכם, אם אתם בייביסיטרים, או הנתונים שאתם מבקשים לגבי הבייביסיטר המתאים ביותר, אם אתם הורים. השמרטף הפוטנציאלי צריך לספק נתונים כמו ידע בחיתול תינוקות, האם הוא מוכן לעבוד עם תאומים, באילו שעות הוא פנוי לעבודה וציפיות שכר. כך, למעשה, הוא יוצר כרטיס שכל הורה יכול לראות ולבחון היטב. ההורים מצידם יכולים לכתוב מתי הם זקוקים לבייביסיטר ולחכות לקבלת הצעות. באופן עקרוני, ברגע שבייביסיטר רלוונטי מציע את שירותיו, מופיעה הודעה מתאימה. למה אני כותב באופן עקרוני? שלוש הודעות שהכנסתי בזמנים יחסית נוחים לא זכו לתגובה. זאת על אף שכשעשיתי חיפוש בעיר מגוריי ראיתי כמה הצעות.

לסיכום, אחרי שמתרגלים לאפליקציה היא קלה לשימוש, אבל בינתיים, בתחילת דרכה, לא ממש בטוח שתמצאו את מה שרציתם.

להורדת האפליקציה לחצו כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים