CA השיקה פתרון להגנת נתונים והתאוששות מאסון לשרתים בפלטפורמת לינוקס

פיתרון CA ARCserve D2D for Linux מסייע לארגונים להגן על השלמות והזמינות של מערכות קריטיות, יישומים ונתונים, בחלונות הגיבוי ההולכים ומצטמצמים

CA Technologies הכריזה על פיתרון CA ARCserve D2D, אשר מספק לטענתה הגנה מהירה ופשוטה על נתונים והתאוששות מאסונות לעסקים שמפעילים שרתים וירטואליים ופיזיים בפלטפורמת לינוקס (Linux).

הפיתרון מסייע לארגונים להגן על השלמות והזמינות של מערכות קריטיות, יישומים ונתונים, בחלונות הגיבוי ההולכים ומצטמצמים. על פי החברה, הוא משלים את פיתרון CA ARCserve D2D למערכת חלונות (Windows) ומאפשר ליהנות מפתרונות מלאים לסביבות הטרוגניות. הגישה של המשתמשים בפיתרון נעשית דרך לוח פיקוד קל לשימוש, בממשק Web 2.0, להתקנה ממוכנת ונטולת בעיות של סוכנים, ניהול מרכזי, הגדרות תצורה ודיווח על כל שרתי לינוקס המוגנים.

הרישוי יכול להיעשות בנפרד, כלומר לפי שרת או מחשב וירטואלי. הוא נכלל גם בהיצע של הקיבולת המנוהלת של CA ARCserve (לפי טרה-בתים) ולפי שקע (per-socket) של שרתים וירטואליים. מלבד מחלקות המיחשוב, הפיתרון אידיאלי גם למשווקות וספקיות שירות שמבקשות להוסיף להיצע השירותים שלהן גם הגנה חסכונית ויעילה על נתונים בסביבות לינוקס.

פיתרון CA ARCserve תומך במערכות Red Hat Enterprise Linux 5.x ו-6.x, וכן במערכות ב-CentOS 5.x ו-6.x. גם פתרונות הגיבוי, השעתוק והזמינות הגבוהה של CA ARCserve תומכים בלינוקס.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים