תוכן שיווקי

בעקבות אירוע | Comm-IT הטמיעה מערכת שליטה ובקרה בפרויקט עיר בטוחה בבואנוס איירס שבארגנטינה

30/07/2013 16:40

חברת Comm-IT השלימה תכנון, הקמה והטמעה של מערך שליטה ובקרה המבוסס על מערכות CA, במסגרת פרויקט עיר בטוחה, שמבצעת חברת מר מערכות מקבוצת מר בבואנוס איירס שבארגנטינה. היקף פרויקט השליטה והבקרה, שארך כ-12 חודשים מתכנונו ועד השלמתו, מוערך במאות אלפי דולרים.

פתרון השליטה והבקרה כולל את מערכת הניטור CA Spectrum עבור כלל תשתיות התקשורת והמחשוב – הן ב-Data Center והן ברחבי העיר. התשתית כוללת מצלמות, רשת WiMax ,GPON וחיישנים שונים. המערכת מבצעת ניטור זמינות לכלל התשתיות ולאלפי הרכיבים שהותקנו בפרויקט, ניהול קונפיגורציה מתקדם, טופולוגיית רשת מלאה וניהול התראות, ומספקת למנהלי הרשת תמונת מצב ויזואלית עדכנית וקלה להבנה של תשתיות הפרויקט והמצלמות הפרוסות בעיר.

עוד הטמיעה Comm-IT מערכת CA Netflow Analysis המאפשרת ניתוח מעמיק של העומסים על קווי התקשורת; מערכת CA ITCM לניהול תחנות הקצה, השרתים ומכשירי הטאבלט המותקנים בניידות הסיור של המשטרה; ומערכת CA Service Desk, שבאמצעותה מתבצע ניהול מרכז התמיכה והשירות של הפרויקט.

אוהד דלל, סמנכ"ל שירותי מומחה ומנהל תחום שו"ב ואוטומציה ב-Comm-IT: "אנו שמחים כי מגוון תחומי המומחיות הטכנולוגית ויכולותינו להוציא לפועל פרויקטים גדולים סייעו למר מערכות בהשגת כל יעדי הפרויקט במסגרת לוח זמנים תובעני מאוד. היכולת הייחודית של הצוות שלנו להשתלב בפרויקט זה במגוון תחומים, החל מטכנולוגיות תקשורת ומערכות שו"ב, דרך שרתים ומסדי נתונים, וכלה במפרט הדאטה סנטר והשו"ב של מרכז הבקרה, היא שהופכת אותנו לשותף בעל ערך מוסף למגוון פרויקטים בתחומי העיר הבטוחה, תקשורת נתונים, אבטחת מידע ושליטה ובקרה".

אירועים קרובים