פרטנר הודיעה על הרחבת ערוצי השירות הדיגיטליים

המהלך, שהחל בימים אלה ויושלם בספטמבר, כולל השקת דף בית חדש, חנות דיגיטלית בפייסבוק, אפליקציה חדשה וכלים לשירות עצמי עבור לקוחות עסקיים

כמו גופים רבים המספקים שירותים לקהלים גדולים ומתוך כוונה להקל עומסים על מרכזי השירות הטלפוניים, הודיעה היום (ד') פרטנר על מהלך לקידום ערוצי השירות הדיגיטליים, שיאפשרו פעולות רבות בשירות עצמי – הן באתר החברה והן ביישומים סלולריים. לטענת החברה, המהלך החל בימים אלה ויושלם בספטמבר.

פרטנר משיקה דף בית חדש המציע מגוון גדול יותר של פעולות בקליק אחד בעולמות השירות. כך, למשל, תתאפשר רכישה ומידע שימושי בהתאמה אישית; חנות דיגיטלית בפייסבוק (Facebook), שתציע ללקוחות החברה מכשירים סלולריים וטאבלטים במחירים מיוחדים; אפליקציית שירות my orange בגרסה חדשה; וכלים לשירות עצמי ללקוחות עסקיים, המעניקים ממשקי ניהול יכולת בקרה ומעקב עצמית.

היישום המחודש, שהושק רק בשבועות האחרונים, מציע מספר רב של פעולות, בהן צ'אט און-ליין עם נציג, הזמנת חבילת חו"ל מוזלת על פי יעד הנסיעה, צפייה במצב החשבון ונתוני מנויי הלקוח, ממשק משתמש משופר וגישה ישירה ומהירה לשירות הלקוחות בצ'אט או באמצעות ממשק ויזואלי ידידותי, המאפשר לנווט את הפניה לנציג השירות המתאים ביותר לענות עליה. עוד הודיעה החברה, כי תעניק ללקוחותיה עד 15% הנחה על מגוון פעולות המבוצעות בערוצים הדיגיטליים באתר וביישומים הסלולריים, לרבות על רכישת מכשירים, תכניות תעריפים ומוצרי ערך מוסף.

צביקה שיינפלד, סמנכ"ל השיווק והתוכן של פרטנר, ציין: "אנו משקיעים משאבים רבים בתשתית הטכנולוגית, וכעת בהתאמת השירותים הנדרשים ללקוח בממשק דיגיטלי חדשני לחוויית משתמש ידידותית ומהירה. העולם הדיגיטלי הפך בשנים האחרונות לחלק אינטגרלי בחיינו: שירותים יומיומיים, צריכת מידע, עדכונים ומערכות יחסים חברתיות מנוהלות באמצעות האינטרנט. האתגר הוא להנגיש ולהתאים כל העת את הצרכים למציאות הדינמית המשתנה תדיר".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים