מג'יק הטמיעה מערכת ERP בענן פרטי בסיסטם מעבדות; ההיקף: מאות אלפי שקלים

מטרת הפרויקט הייתה שדרוג תהליכי ניהול המטה וסניפי סיסטם מעבדות ● הוא כלל התקנת שרת תקשורת מרכזי במשרדי הנהלת החברה ביבנה, אליו חוברו כל סניפיה בארץ, איחוד תשתיות ה-IT ומיחשוב כל תהליכי העבודה, בהם בדיקות בטון, הנהלת חשבונות, ניהול תעודות איכות, ניהול תקני איכות וחיובי לקוחות ● המערכת שהוטמעה כוללת את הטכנולוגיה מבוססת הענן Magic xpa

מג'יק ישראל הטמיעה מערכת ERP פרי פיתוחה בסיסטם מעבדות. הפרויקט, במתכונת מיחשוב ענן פרטי, החל בינואר השנה והסתיים החודש. היקפו הכספי לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בשוק העריכו אותו במאות אלפי שקלים.

סיסטם מעבדות מתקדמות היא מעבדה לענף הבניה והסלילה, שמוסמכת על ידי הרשות הלאומית להסמכת מעבדות מתוקף חוק התקנים ומאושרת על ידי הממונה על התקינה במשרד הכלכלה והמסחר. החברה מונה יותר מ-250 עובדים שפרוסים בשישה סניפים ברחבי הארץ.

מטרת הפרויקט הייתה שדרוג תהליכי ניהול המטה וסניפי סיסטם מעבדות. הפרויקט כלל התקנת שרת תקשורת מרכזי במשרדי הנהלת החברה ביבנה, אליו חוברו כל סניפיה בארץ, לשם גישה בכל זמן ומכל מקום באמצעות האינטרנט. במסגרת הפרויקט אף אוחדו תשתיות ה-IT ומוחשבו כל תהליכי העבודה בחברה, בהם בדיקות בטון, הנהלת חשבונות, ניהול תעודות איכות, ניהול תקני איכות וחיובי לקוחות. כמו כן, מג'יק תספק לסיסטם מעבדות שירותי תמיכה טכנית ועדכון גרסאות עבור המערכת לשנים הבאות.

המערכת שהוטמעה מבוססת על טכנולוגיית Magic xpa, שתוכננה בתצורת יישומי אינטרנט עשירים ומבוססת על מיחשוב ענן. תכונות אלה מאפשרות לכל הסניפים והגורמים בשטח גישה מרחוק למערכת המרכזית בזמן אמיתי – ממחשבים נייחים וניידים, טלפונים חכמים וטאבלטים. עובדה זו מקנה למהנדסי האיכות הנמצאים בשטח יכולת עדכון וגישה למידע עדכני מאתרי הבדיקה. בנוסף, הענן מאפשר לסיסטם ליצור ממשק אחיד וידידותי, ומבטל את הצורך בעלויות התחזוקה הגבוהות של תשתיות מיחשוב מורכבות.

לדברי צחי שקד, מנהל התפעול של סיסטם מעבדות, "הטמעת המערכת מניבה לנו כמה יתרונות עסקיים, כמו ייעול תהליכי עבודה בסניפים, יצירת תהליכי סטנדרטיזציה, דיווח בזמן אמת וגישה למידע מעודכן וזמין, בכל עת ומכל מקום".

יורם אהרון, מנכ"ל מג'יק ישראל, ציין ש-"תחום הפעילות של סיסטם מעבדות דורש רמה גבוהה של בטיחות ודיוק מרבי – הן של המידע והן של בדיקות תוצאות האיכות. המערכת מאפשרת לסיסטם לספק ללקוח שירות איכותי, תוך ייעול תהליכי העבודה ונגישות של המשתמשים אליה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים