גוגל השיקה אתר שמאפשר להעלות תמונות פנורמיות

הגולשים באתר Views יכולים "לסייר" באמצעות תמונות פנורמיות שחברים בגוגל פלוס צילמו, ושגוגל עצמה העלתה, ב-360 מעלות - בדומה לתמונות ב-Street View ● תמונות מתאימות אפשר ליצור בכל מכשיר המצויד באנדרואיד 4.2 ומעלה, במרבית מכשירי ה-Nexus של גוגל וכן במצלמות DSLR

גוגל (Google) השיקה אמש (ג') אתר קהילה חדש בשם Views, שאפשר להעלות אליו תמונות פנורמיות שבאמצעותן יוכלו הגולשים "לסייר" ב-360 מעלות – בדומה לתמונות ב-Street View. לפי שעה מכיל האתר בעיקר תמונות נבחרות מהאוספים של Street View, שאנשי גוגל העלו כדי למלא את האתר בתוכן ראשוני.

במסגרת השירות החדש יכולים החברים ברשת החברתית גוגל פלוס (+Google) להעלות למפות של Google Maps תמונות פנורמיות שהם צילמו, בתצורת Photo Spheres בת 360 מעלות. תצורה זו שולבה באנדרואיד 4.2 (Android 4.2), שהושקה באוקטובר האחרון. תמונות מתאימות אפשר ליצור בכל מכשיר המצויד בגרסה זו ומעלה של אנדרואיד, במרבית מכשירי ה-Nexus של גוגל וכן במצלמות DSLR.

איוון רפפורט, מנהל מוצר בגוגל, הסביר שכדי להעלות תמונות יש להיכנס לחשבון בגוגל פלוס וללחוץ על סמל המצלמה הכחול שבראש הדף. הוא ציין שאפשר להעלות תמונות פנורמיות קיימות גם בלחיצה על "שיתוף" מהגלריה של מכשירי האנדרואיד. כיעד לשיתוף יש לבחור ב-Google Maps.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים